Mô tả công việc
• Negotiate the best contract rate and agreement with local suppliers based on the company&039;s strategy
• Investigate and identify new products from local vendors that are appropriate for the company&039;s key markets
• Make and deliver training for Sales and relevant departments to increase product and destination knowledge
• Create new products in response to sales team or leader requests
• Coordination with all relevant departments is required. Local tour guides ensure that the new tours run smoothly
• Control the services of current suppliers to ensure that they meet the company&039;s standards
• Inspect new destinations, analyze, and select appropriate products for each market.
• Collaboration with local suppliers is essential to ensuring that purchasing prices are competitive, correct, and reasonable
• Coordination with the Sales team to inspect new destinations and put together tailor- made packages based on the needs of each market
• Keep the sales team and overseas partners informed of new products and changes in each destination
• Maintain the relationship for all contracting and operational activities, act as the face- to- face key point contract for land supplier vendors in non- core destinations (Thailand, Singapore, Bali)
• Assist with daily Sales’ requests, questions, and inquiries from Agents or other departments
• Update the service lines and tour modules in system and double- check everything
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS AND KNOWLEDGE:
Baccalaureate, degree or equivalent work/life experience/ travel passion
2- 3 years of experience in tourism or hospitality industry
EXPERIENCE:
Experience in working with different cultures.
2- 3 years&039; experience in an inbound travel company in SE Asia
SKILLS:
Thorough understanding of MS Office (Excel, Word, PowerPoint etc.)
Good written and spoken English, preferred
Experience in effectively working at all levels within an organization, including delivering presentations (PowerPoint, WebEx, etc.), co- coordinating training sessions, etc.
SPECIAL REQUIREMENTS:
Long term commitment
Flexibility to work overtime and travel as required
Ability to work under pressure
Quyền lợi
BENEFITS
Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
Income negotiable according to ability. Annual, Quarterly, and Tet bonuses...
Other special policies of the company.
Work in a modern, dynamic, equal and professional environment.
Enjoy high standard health insurance, Happy hour, Yearly Company trip...
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-13 22:40:03
Công ty TNHH Thương mại và Dược phẩm Thành An được thành lập năm 2006, chuyên sản xuất và phân phối các dòng mỹ phẩm thiên nhiên, an toàn lành tính hàng đầu Việt Nam. Trải qua hơn 10 năm hình thành và phát triển, Công ty Thành An đã trở thành một tập đoàn mỹ phẩm lớn mạnh với 200 nhân viên cùng hàng 1000 công tác viên toàn quốc và hệ thống máy móc, thiết bị hiện đại,...
- Các mốc lịch sử
- Hơn 2 năm trước, Công ty Thành An đã có những khó khăn khi đất nước bắt đầu thời kỳ đại dịch Covid. Cho đến nay, những bước chân ấy đã in dấu trên khắp dải đất hình chữ S với một hình dáng khác, vững chãi và mạnh mẽ hơn bao giờ hết.
- Vào cuối năm 2019, Thành An hợp tác với chuỗi siêu thị bán lẻ hàng đầu việt nam BigC.Và chuyên phân phối sản phẩm cho các đại lý, của hàng mỹ phẩm chính hãng như hasaki, skin food...
Và những thành công ấy chính là kết quả nhờ sự định hướng đúng đắn của ông Phạm Văn Giáp – Người sáng lập và dẫn dắt công ty từ những ngày đầu tiên thành lập.