Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Hà Nội
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Cập nhật 27/10/2024 14:58
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy
01 IT Vendor and Asset Management Administrator
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

MiTek Vietnam, with over 2,500 engineers and other professional staff in District 7, Ho Chi Minh City, Vietnam, serves customers in Architecture, Drafting, Engineering design, estimation, Marketing, and other Services for the construction industry globally.

The IT Vendor & Asset Management Administrator (Lv 1, will be responsible for the daily operations of the 

organization's asset management processes and systems (ServiceNow) and work with IT Service providers and vendors 

and hardware vendors. Working with our Vendor Management team, this position ensures corporate and legal 

guidelines are followed for managing IT hardware and software assets.

DUTIES AND RESPONSIBILITIES:

↪ Manage IT billing processes for service providers, ensuring accuracy and timely payments on credit card or 

purchase orders.

Handle hardware procurement, including sourcing, ordering, and tracking of IT assets that include endpoint 

equipment, peripherals, cell phones, printers, and label printers.

Verify and process monthly invoices by doing a 3-way match 

Maintain accurate records of all hardware assets in ServiceNow.

Collaborate with vendors to resolve billing discrepancies and ensure compliance with contract terms.

Assist in the interpretation of licensing terms and conditions.

Support the IT department in tracking software and hardware assets.

Provide administrative support for vendor management activities.

Process documentation 

QUALIFIED CANDIDATES WILL POSSESS THE FOLLOWING:

✓ University or college qualification

Fluent in English, (~ IELTS 7.5 or CEFR C1)

Experience in the procurement process

Strong organizational and multitasking skills.

Excellent communication and interpersonal skills.

Positive attitude and time management skills.

Proficiency in Microsoft Office Suite (Excel, Word, Outlook).

ability to work independently and as part of a team.

Attention to detail and accuracy in record-keeping.

Experience with ServiceNow ticketing 

Experience in IT procurement 

Knowledge of IT asset management practices.

Familiarity with licensing terms and conditions.

BENEFITS:

⌁ From Monday to Friday

International Travel opportunities

13th month and productivity bonus

Free lunch, parking, and uniforms

Yearly company trip

Healthcare insurance package

24/24 Personal Accident insurance

Free English training programs (Cambridge English Scale) at the office

Continuing development of technical and soft skills through working and formal training

Trade Union & Staff Social Club - Sport clubs (Yoga, Zumba, Swimming, Badminton, Football, Gym,...)

Good working conditions and environment

The company’s labor policy is completely according to Vietnamese labor legislation, and other benefits offered 

by the -company (Company trips, Team building, etc.)

Parking free

Staff Social Club: Sports clubs (football, badminton, yoga, Zumba, etc.)

Office Hours & Travel:

Full Time, Limited Travel, Monday-Friday

Relocation assistance will not be provided.

MiTek is an Equal Opportunity Employer M/F Veterans and People with Disabilities 

Affirmative Action, E-Verify, Drug and Tobacco-Free Workplace

Tags: IT, Service Now Ticketing, Licensing Terms and Conditions

Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy
Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
129 đường Phạm Văn Đồng, Quận Bắc Từ Liêm, TP Hà Nội

Công ty TNHH TM & GNVT Quốc tế Trang Huy thành lập ngày 23/04/2011
Với phương châm: "Quản trị theo mục tiêu: chất lượng - hiệu quả - phát triển" và không ngừng nâng cao trình độ đội ngũ cán bộ nhân viên, trang thiết bị... với các lĩnh vực kinh doanh cốt lõi:+Vận tải hàng hóa bằng đường bộ, đường thủy, đường không, đường sắt nội địa và quốc tế. +Vận chuyển thi công và lắp đặt máy móc, thiết bị, hàng hóa siêu trường siêu trọng, hàng công trình, hàng dự án ... +Đại lý môi giới tàu. +Kinh doanh kho bãi. +Khai thuê hải quan. +Thu gom hàng lẻ, hàng rời. +Dịch vụ thủ tục hải quan, xuất nhập khẩu.  Trang Huy Logistics luôn chào đón những viên ưu tú, tiềm năng ra nhập.

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Chế độ phúc lợi tốt,
  • du lịch,
  • team building hàng năm.

Lịch sử thành lập 

  • Công ty TNHH TM & GNVT Quốc tế Trang Huy thành lập ngày 23/04/2011

Mission

  • Công ty Trang Huy đã không ngừng phát triển để cung cấp dịch vụ vận chuyển tốt nhất đến quý khách hàng. Với phương châm: “Uy tín - Năng lực - Hiệu quả - Tiến Độ - Tiết kiệm - Sáng tạo”

Những nghề phổ biến tại Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Bạn làm việc tại Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Click để đánh giá