Mô tả công việc
We are seeking an experienced
Business Analyst
with in- depth knowledge of
Microsoft Dynamics 365
to join our team. You will work directly with project teams to analyze business requirements, optimize business processes, and implement Dynamics 365 solutions that enhance operational efficiency and support the company’s growth strategy.
• Provide training and end- user support for Dynamics 365 functionalities.
• Ensure the seamless implementation of Dynamics 365 features and applications, meeting quality and timeline expectations.
• Work with development teams to customize and configure Dynamics 365 systems based on specific business needs.
• Collaborate with cross- functional teams (IT, Marketing, Sales, Customer Service, etc.) to identify and resolve issues within the Dynamics 365 system.
• Identify opportunities for process optimization and recommend improvements to existing business workflows and the enterprise management system.
• Conduct data analysis and reporting to monitor system performance and recommend process improvements.
• Analyze business requirements and workflows to design appropriate solutions using Microsoft Dynamics 365.
• Ensure data quality and security within the Dynamics 365 environment.
Yêu cầu công việc
• Experience
: At least 3 years of experience working with Microsoft Dynamics 365 in a Business Analyst or similar role.
• Technical Knowledge
Strong understanding of various Microsoft Dynamics 365 modules (Sales, Customer Service, Finance, Operations, Marketing, etc.).
• Good English
Quyền lợi
Competitive salary package
“FPT care” health insurance provided by AON and is exclusive for FPT employees
Continuous development of hard and soft skills through work and professional trainings.
Other allowances: working on- site allowance, etc.
International, dynamic, friendly working environment
Salary review one time per year or on career promotion.
Company&039;s labor policy completely pursuant to Vietnamese labor legislation plus other benefits offered by the company (Company trip, Holiday, etc.)
Annual Summer Vacation: follows company’s policy and starts from May every year
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-26 02:00:03
Công ty TNHH TM & GNVT Quốc tế Trang Huy thành lập ngày 23/04/2011
Với phương châm: "Quản trị theo mục tiêu: chất lượng - hiệu quả - phát triển" và không ngừng nâng cao trình độ đội ngũ cán bộ nhân viên, trang thiết bị... với các lĩnh vực kinh doanh cốt lõi:+Vận tải hàng hóa bằng đường bộ, đường thủy, đường không, đường sắt nội địa và quốc tế. +Vận chuyển thi công và lắp đặt máy móc, thiết bị, hàng hóa siêu trường siêu trọng, hàng công trình, hàng dự án ... +Đại lý môi giới tàu. +Kinh doanh kho bãi. +Khai thuê hải quan. +Thu gom hàng lẻ, hàng rời. +Dịch vụ thủ tục hải quan, xuất nhập khẩu. Trang Huy Logistics luôn chào đón những viên ưu tú, tiềm năng ra nhập.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
Các hoạt động ngoại khóa
- Chế độ phúc lợi tốt,
- du lịch,
- team building hàng năm.
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH TM & GNVT Quốc tế Trang Huy thành lập ngày 23/04/2011
Mission
- Công ty Trang Huy đã không ngừng phát triển để cung cấp dịch vụ vận chuyển tốt nhất đến quý khách hàng. Với phương châm: “Uy tín - Năng lực - Hiệu quả - Tiến Độ - Tiết kiệm - Sáng tạo”