Job Description:
As an Accounting Associate you will work in Hanoi Office – Financial Outsourcing Department, and you will:
· Coordinate with colleagues at the head office to provide financial outsourcing services, including bookkeeping, fund administration, and other financial services.
· Ensure job deliverables to the head office meet quality and timeline standards.
· Liaise with clients to clarify any queries regarding the services provided.
· Perform other ad-hoc tasks as requested by managers.
Requirements:
· Solid background in accounting.
· Proficiency in English.
· Computer literacy.
· Excellent interpersonal and communication skills, especially in time management.
· Ability to work independently and as part of a team.
Opportunities:
· Participate in internal and external training courses led by international experts from the head office.
· Collaborate with international experts and interact with foreign clients.
· Opportunity for seconded to the head office and participation in company-sponsored training programs (e.g., ACCA, CPA Australia).
· Possibility to move across service lines, including accounting, tax, and audit.
Công ty Trách nhiệm hữu hạn và Tiếp vận Đại Dương Xanh được thành lập vào năm 2012 hoạt động trong lĩnh vực vận tải giao nhận quốc tế. Đại Dương Xanh hiện đang là một trong những công ty uy tín trong ngành giao nhận vận tải quốc tế, giao nhận hàng hóa XNK tại Việt Nam.
Công ty TNHH Thương mại & Tiếp vận Đại Dương Xanh có đội ngũ hơn 40 nhân viên chuyên nghiệp, hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ giao nhận vận tải trong nước và quốc tế. Công ty có mạng lưới hoạt động ở Hồ Chí Minh, Đà Nẵng và Hà Nội, thiết lập quan hệ tốt với các đối tác đại lý giao nhận toàn cầu, do đó chúng tôi tự tin cung cấp cho khách hàng những dịch vụ phù hợp, linh hoạt và hoàn toàn đáng tin cậy.
Trong tương lai, Công ty sẽ tiếp tục phát triển đầu tư kho bãi, trở thành một trong những công ty hậu cần, tiếp vận hàng đầu tại Việt Nam.