Mô tả công việc
1. To prepare all internal & external sales documentation for the commercial purpose of the company
2. To communicate with both internal & external parties for the purpose of customer relation care
3. To assist with Sales & Operations department in conducting task related to customer care.
4. To maintain well organized tracking & reporting system within the Sales & Marketing Department
5. To perform any and all other assignments as directed by the Management
Quyền lợi được hưởng
2. Lunch allowance
3. 16 paid day on leave per year
4. Full insurance regime under current labor law, plus Premium health care insurance, 24/24 accident insurance
5. Professional training and personnel activities organized periodically
6. Career development opportunities at internal organizations
7. Other modes of Vietnam Labor law
Yêu cầu công việc
- Good at English listening & communications.
- Meticulousness & diligence
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Tín Bảo Lan chuyên về lĩnh vực phân phối thiết bị công nghệ thông tin và dịch vụ, thành lập được 11 năm và đang là 1 trong những trung tâm bảo hành ủy quyền của Hãng Asus tại Hồ Chí Minh.
Lĩnh vực chủ yếu của Công ty là SI, dịch vụ, kinh doanh thiết bị điện tử, phần mềm, phần cứng, thi công hạ tầng mạng, server, hệ thống báo động, camera cho các doanh nghiệp trong và ngoài nước.