Các phòng ban đang tuyển dụng tại Titan DMS
Việc làm Titan DMS
Cập nhật 01/03/2025 16:37
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Senior Concierge - Nhân viên dịch vụ khách hàng
Thông tin cơ bản
Mức lương:
12 - 20 triệu
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
02/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
20/12/2024
Hình thức:
Làm theo ca
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
3
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM
Mô tả công việc
POSITION SUMMARY
Respond to Residence owners’ and their guests’ requests for visitor information, special arrangements, or services (e.g., transportation, reservations, dry cleaning) by making arrangements or identifying appropriate providers. Respond to special requests from Residence owners and their guests with unique needs and follow up to promote satisfaction.
Gather, summarize, and provide information to Residence owners and their guests about the property and the surrounding area amenities, including special events and activities. Announce all visitors, contractors, etc. to Residence owners before allowing them to go up and permit access to only authorize visitors and implement into the key track system.
Answer, record, and process all calls, messages, requests, questions, or concerns. Contact appropriate individual or department (e.g., Engineer, Bellperson, Housekeeping) as necessary to resolve call, request, or problem. Understand and assist with owners’ reservation services (HRS). Assist with scheduling of the elevator for move-in/out for Residence owners/tenants. Assist with Bell/valet services for owners when requesting for their vehicles. Perform Lobby Ambassador tasks. Review shift logs/daily memo books and document pertinent information in logbooks.
Report any incidents, accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; and complete safety training and certifications. Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearances are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets. Welcome and acknowledge all Residence owners and their guests according to company standards, anticipate and address service needs, assist individuals with disabilities, and thank others with genuine appreciation.
Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees.
Comply with quality assurance expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested. Adhere to the highest standards of Marriott International service excellence.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary and Benefits as Marriott International Standards
- Learning and Career development
- "TakeCare" and professional working environment
Yêu cầu công việc
Qualifications:
At least 2 years of experience in the same or similar positions
Yêu cầu hồ sơ
- Resume in English
Khu vực
Titan DMS
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 25, Tòa nhà The Flemington, số 182 Lê Đại Hành, Phường 15, Quận 11, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Titan DMS là một nhà phát triển cũng như nhà cung cấp hàng đầu về giải pháp phần mềm dựa trên đám mây dành cho các nhà sản xuất và kinh doanh ô tô. Từ năm 2009, sản phẩm chủ lực của Titan là: Titan Dealer Management System - đã được các đại lý nhượng quyền ô tô của hơn 45 thương hiệu ô tô khác nhau trên khắp nước Úc, châu Phi và châu Âu sử dụng đến và đang tiếp tục mở rộng phạm vi toàn cầu và trở thành một nhà cung cấp phần mềm hàng đầu thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Titan DMS là một nhà phát triển cũng như nhà cung cấp hàng đầu về giải pháp phần mềm dựa trên đám mây dành cho các nhà sản xuất và kinh doanh ô tô được thành lập năm 2017
Mission
Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Review Titan DMS
3.8
12 review
16/02/2021
★
★
★
★
★
Nhân viên/ Officer
tại Hồ Chí Minh
Máy tính siêu manh, phòng làm việc siêu mát, luôn có đồ ăn vặt cho nhân viên, thời gian khá thoải mái(rv)
17/06/2023
★
★
★
★
★
Nhân viên/ Officer
tại Hồ Chí Minh
Phúc lợi khá là tốt, bảo hiểm full lương, thưởng tháng 13 theo luật và thưởng thêm phụ thuộc vào kết quả kinh doanh của công ty.(rv)
11/07/2022
★
★
★
★
★
IT Officer
tại Hồ Chí Minh
Lương thì khá là okay đối với mình, mình có gần 3 năm kinh nghiệm nên lương ở mức 2x mil là khá happy rồi á.(rv)
Những nghề phổ biến tại Titan DMS
Bạn làm việc tại Titan DMS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Titan DMS
Click để đánh giá