Mô tả công việc
reviews on costings, customer satisfaction and operating margins.
2. Creates drink and food menus
3. Planning and taking part in promotional events.
4. Arrive on duty with a clean, sober and smart appearance. Responsible for high standard of service of F&B in the restaurant; plans, control and co-ordinate activities of all associate in the restaurant.
5. Prepare monthly training plans and training reports with the manager.
6. Maintain a good working atmosphere and teamwork within his department and throughout the hotel.
7. Responsible for hygiene, cleanliness and good appearance of his station, and proper maintenance of all operating equipment, furniture and fixtures.
8. Ensure that all associates are aware of the hotel facilities, name of F&B outlets, hours of operation, etc…
9. Ensure that the restaurant is properly equipped and staffed at all times. Check reservation.
10. Responsible for achieving the budget & controlling beverage costs in close co-operation with the cost controller.
11. Highly visible in the restaurant and handle complaints.
12. Establish good guest contact by setting up guest history cards, greet Responsible for hygiene, cleanliness and good appearance of his station, and proper maintenance of all operating equipment, furniture and fixtures guests by name when possible, inform regular guests about activities and promotion in the hotel
13. Take care of all guest paying special attention to V.I.P’s.
14. Solve all problems occurring in area of responsibilities.
15. Maintain good relationship with all associate within the F&B Division and other Division to ensure inter Department relationship.
16. Lead, motivate, train associate and build a good working environment.
17. Conduct uniform inspection prior to the opening of each shift.
18. Attend the daily briefing and monthly F&B meeting.
19. Prepare daily briefing for all associate on duty on menu knowledge, alcoholic and non-alcoholic beverages, food promotions and internal news, etc.
20. Maintain a high level of co-operation and communication with the Chef to avoid friction between Kitchen and service associate.
21. Consult the Chef on daily specials. Make sure that all subordinates knows about each month’s target of sales and work together to achieve the set target
22. Responsible for log book reports to ensure that all guest comments, complaints and daily incident which happened in the outlet are written down in the log book and forwarded to the F&B manager.
Quyền lợi được hưởng
Attractive income level
Providing accommodation during employment at the hotel
Insurance covering over 100% of income, additional accident insurance for employees.
Other benefits according to Banyan Tree Group standards.
Yêu cầu công việc
• Conversant with relevant emergency procedures
• Knowledge of relevant rules & regulations.
• Knowledge of company, hotel and its environment
• Knowledge of relevant guest satisfaction standards.
• Good English language skills
• Strong organisational skills
• Ability to lead, motivate and develop a team of individuals
• Knowledge of Front Office computer systems and personal computer
Yêu cầu hồ sơ
Curriculum Vitae (CV)
Work Experience Description
Health Examination Certificate
2 Passport-sized Photos (2x4)
Thành lập vào năm 2006, trải qua hơn 10 năm hoạt động,Công ty TNHH TM Tân Đồng Phúc hoạt động với tôn chỉ “Luôn đặt lợi ích khách hàng là trên hết” nên công ty đã cố gắng phấn đấu là nhà sản xuất sản phẩm ngành tóc Chuyên nghiệp- Uy tín -Chất lượng
Công ty TNHH TM Tân Đồng Phúc chuyên sản xuất các dòng sản phẩm chăm sóc tóc chuyên nghiệp .Với phương châm tạo ra các sản phẩm chất lượng cao, quan tâm đến lợi ích của Salon và người tiêu dùng. Công ty TNHH TM Tân Đồng Phúc đã giới thiệu đến thị trường các sản phẩm tiêu chuẩn chất lượng cao, đảm bảo sức khỏe cho người sử dụng, nhiều chủng lọai phong phú đa dạng và giá cả phù hợp với nhiều đối tượng khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Chúng tôi đã và đang từng bước chinh phục khách hàng bằng sự chân thành, tận tụy, tuân thủ nghiêm ngặt các nguyên tắc về đạo đức và chất lượng. Mỗi sản phẩm của chúng tôi đưa ra thị trường đều chứa đựng trong đó một tình yêu, tâm huyết dành cho người sử dụng, nhờ đó sự yêu mến và quan tâm của khách hàng dành cho các dòng sản phẩm của chúng tôi ngày càng tăng.