Việc làm Trang Thiết Bị Y Tế Ánh Ngọc

Cập nhật 26/08/2024 14:23
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Trang Thiết Bị Y Tế Ánh Ngọc
General Accountant
Trang Thiết Bị Y Tế Ánh Ngọc
4 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 26/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Road No 7, Long Thanh Industrial Zone, Dong Nai Province

Mô tả công việc

Cash and Bank
• Follow up daily Cash on hand and Bank account.
• Approval for receipt, payment vouchers and bank transfer in D365
• Review and update weekly cash report.
• Follow up monthly cash-flow
• Check AR (Accounts Receivable), AP (Accounts payable).
• Monitor and allocate the expenses from all departments.
• Follow up issuing red invoice for clients, DN/CN to intercompany and suppliers.
Fixed Assets
• Prepare Capital Assets Completion Report (CACR) for every completed capex on-time
• Understand and review all new Sanction request for Fixed Assets (FA) and Write Off and submit through Finario system
• Perform FA sighting on the completed project upon acknowledgement from Project Owner prior to raise CACR.
• To prepare monthly Capex forecast.
• Lead fixed assets physical verification.
• Perform Reject Glove reconciliation by monthly to ensure proper handling and movement control of all gloves within plant.
• Responsible for balance sheet reconciliation for Balance Sheet (BS)
• Review and make necessary provision for inventory in accordance with GAAP Set up the standard costing and timely update of the standard cost changes when requested by Ansell senior management.
• Conduct and lead full year physical fix assets count and ensure the variance is timely adjusted.
• Work closely with the project team for verification Financial Model
Audit and Internal Control Compliance
• Work with external auditor for audited Financial Statements
• Ensure that all internal controls are in-in placed and lead the team to conduct internal self-control assessment in AR and AP function and reporting areas.
• Working with Tax Authorities for VAT refund and CIT on supporting by service provider
Forecasting and budgeting
• Prepare and analyze Cost Center spending and Capex register quarterly forecast and ensure timely submit the forecast to regional reporting team.
• Prepare and analyze expense by cost Center the annual budget as per the instructed timeline and schedule.
Others
• Other duties as appropriately assigned by direct supervisor.

Yêu cầu công việc

Education:
• Minimum bachelor's degree in accountancy or related fields.
• CPA/CIMA or Similar professional qualification is preferable
Job Experience:
• 5 years working experience in GL function and product costing is a plus
• Competencies:
• Accounting principles, analytical, problem solving, business acumen, accuracy, interpersonal and communication
Knowledge and Skills:
• Experience of working in a Multi-National Company - Matrix Organization
• Knowledge of ERP including D365 F&O, e-Oracle, HFM, Hyperion or other Accounting Applications
• Knowledge of accounting principles for both local VAS, IAS, IFRS or USGAAP.
• Preferability for Manufacturing work experience
• Computer literate preferably in Microsoft offices
• English communication- written and spoken.
• Analytical / Good presentation skill/ Self-Driver

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
A short-term incentive
Chăm sóc sức khoẻ
Healthcare: Employee (after 6 months working service)
Nghỉ phép có lương
Annual leave: 14 days per year
Xem thêm
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Trang Thiết Bị Y Tế Ánh Ngọc
Trang Thiết Bị Y Tế Ánh Ngọc Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 61 ngõ Thái Hà, phố Thái Hà, Phường Láng Hạ, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công ty TNHH thương mại và dịch vụ thiết bị y tế Ánh Ngọc, với 10 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực thiết bị y tế , lấy chữ “ TÍN ” là tôn chỉ hoạt động, lấy mục tiêu: “CHUYÊN NGHIỆP - SÁNG TẠO - HIỆU QUẢ” là phương châm làm việc.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2010

Mission

Do vậy ngay từ khi băt đầu hoạt động, chúng tôi đã xác định phương châm kinh doanh là cung cấp các sản phẩm chất lượng, đạt tiêu chuẩn quốc tế và luôn đặt chất lượng dịch vụ hỗ trợ kỹ thuật bao gồm bảo hành, bảo trì, sửa chữa, đào tạo và hướng dẫn sử dụng lên hàng đầu. Đây là một trong những chìa khóa dẫn đến thành công của chúng tôi như hiện nay và sẽ luôn là định hướng của chúng tôi trong tương lai.

Những nghề phổ biến tại Trang Thiết Bị Y Tế Ánh Ngọc

Bạn làm việc tại Trang Thiết Bị Y Tế Ánh Ngọc? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Trang Thiết Bị Y Tế Ánh Ngọc

Trang Thiết Bị Y Tế Ánh Ngọc

Click để đánh giá