Mô tả công việc
• Responsible for implementing the Korean Market in Melia Vinpearl Hotels in Central
• Analyses the competition and reports on trends.
• Be knowledgeable of the Brand philosophy, ensuring optimal implementation of the standards, operations and identity manuals that apply to their department.
b. Performance
• Educate and promote the hotels products to the B2B Travel Partners to increase sales and brand recognition.
• Participate with travel industry partners such as Tour Operator, Airlines, Corporates, Tourism Boards, Travel Agency Organizations and consortia and make strategic recommendations to maximize performance.
• Organize promotional activities to position Melia Vinpearl Hotels brand and value proposition.
• Focus on Key Account Management approach
• Ensure the execution of the sales actions signed in the marketing agreements with Tour Operators.
• Develop new accounts strategy and business opportunities.
• Research and project market trends and competitive studies, ensuring that property action plans reflect relevant actions.
• Comply in a timely manner with all reports as required by MHI Regional office.
• Create Strategic Sales Actions for assigned territory as part of the departmental Sales Action Plan
Quyền lợi được hưởng
Term of contract: 1 year contract
• Probationary period: 2 months
• Salary: open for dealing
• Working hours: 44 hours/week. 5.5 working day/week
• Accommodation+ Meal + Laundry: open for dealing
• Point of hire/return: 1 economic air ticket when receiving the job and another 1 air ticket when ending the contract
• Medical & Insurance: International high end insurance
• Visa, work permit, residence card: all related cost charged by hotel
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s degree / higher education qualification equivalent in Business Administration, Hotel management or related field.
• Excellent English, Korean skill in both writing and speaking
• Minimum 2 years’ experience in a hospitality or hotel sales setting with direct supervisory experience over a sales team
• Strong knowledge of Korean market and business trends
• Strong negotiation & Excellent communication skills.
Yêu cầu hồ sơ
Kindly send your updated cv to Ms Nhan HR- 0905797100
Tập đoàn dịch vụ Ever Win từ khi đặt nền móng phát triển tại Việt Năm vào năm 1997 đến này đã có bề dày lịch sử hơn 20 năm, đầu tư phát triển 6 lĩnh vực dịch vụ bao gồm tư vấn đầu tư, kế toán thuế, luật, chứng khoán, bất động sản và tuyển dụng, Ever Win sở hữu đội ngũ chuyên nghiệp với kinh nghiệm dày dạn, luôn tận tâm trong việc cung cấp dịch vụ có chất lượng tốt nhất cho khách hàng.
Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã được hợp nhất bởi các công ty: Công ty TNHH tư vấn và kế toán Ever Win, Công ty luật TNHH Vĩnh Nhất, Công ty TNHH tư vấn quản lý & giải pháp đầu tư Ever Win, Công ty TNHH chứng khoán & bất động sản Ever- Win và Công ty TNHH công nghệ thông tin Ever Win. Đồng thời, thiết lập ba văn phòng làm việc tại TP.HCM và TP Hà Nội.
Trải qua quá trình sáng lập đầy gian khó, Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã bước đầu thành hình với qui mô tương đối lớn. Trong tương lai sẽ tập trung phát triển theo định hướng “Vững bước tại Việt Nam, thành tựa tại Châu Á và vươn tầm ra thế giới” , đồng thời tiếp tục quan sát, đánh giá nhu cầu của khách hàng và xu thế kinh tế để mở rộng thị trường và lĩnh vực phát triển trở thành tập đoàn đa quốc gia cung cấp dịch vụ toàn diện cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn dịch vụ EVER WIN bắt đầu có mặt tại Việt Nam vào năm 1997.
Mission
Triết lý kinh doanh của Tập đoàn Dịch vụ Hengli là "Chuyên nghiệp, Nhiệt tình, Đổi mới, Hội nhập và Chính trực". Hengli tuân thủ triết lý này, đặt ra những kỳ vọng và yêu cầu của riêng mình và quyết tâm thực hiện triệt để để có được sự tin tưởng và ủng hộ của khách hàng.