Mô tả công việc
1.1 Preserve excellent levels of internal and external customer service
1.2 Identify customers’ needs and respond proactively to all of their concerns
1.3 Implement production, productivity, quality, and customer-service standards
1.4 Handle customer complains
1.5 complete audits; identify trends; determine system improvements; implement changes
1.6 Maintain high standard of ambiance for customers by controlling lighting, background music, linen service, glassware, dinnerware, and utensil quality and placement as well as monitoring food presentation and service
1.7 Enhance department and organization reputation by accepting ownership for accomplishing new and different requests from the customers
2.1 Manage the F&B day-to-day operations within budgeted guidelines and to the highest standards
3.1 Assist the Restaurant Manager to liaise with Procurement and Accounting department on product purchases, delivery inspections as well as inventory management
3.2 Follow cash handling policy and procedures
3.3 Determine system improvements and implement changes
3.4 Maximize bar profitability by ensuring portion control and monitoring accuracy of charges
3.5 Assist the Restaurant Manager to maintain safe, secure, and healthy environment by establishing, following, and enforcing sanitation standards and procedures as well as food safety
4.1 Accomplish restaurant human resource objectives by recruiting, select, orient, train, assign, schedule rosters, coach, counsel, and discipline employees
4.2 Assist the Restaurant Manager to communicate job expectations
4.3 Plan, monitor, appraise, and review job contributions then make recommendation for promotions for the team members
4.4 Enhance job knowledge for himself / herself and team members by participating in educational opportunities, reading professional publications, maintaining personal networks, participating in professional organizations and necessary training courses
Quyền lợi được hưởng
Parking and meal allowance
Annual leave
Tips and service charge
Professional working environment
Yêu cầu công việc
- Candidate must possess at least a Bachelor's Degree
- Required language(s): English
- At least 3 year(s) of working experience in the related field is required for this position.
- Preferably Managers specializing in Food/Beverage/Restaurant Service or equivalent.
Yêu cầu hồ sơ
CV
Tập đoàn dịch vụ Ever Win từ khi đặt nền móng phát triển tại Việt Năm vào năm 1997 đến này đã có bề dày lịch sử hơn 20 năm, đầu tư phát triển 6 lĩnh vực dịch vụ bao gồm tư vấn đầu tư, kế toán thuế, luật, chứng khoán, bất động sản và tuyển dụng, Ever Win sở hữu đội ngũ chuyên nghiệp với kinh nghiệm dày dạn, luôn tận tâm trong việc cung cấp dịch vụ có chất lượng tốt nhất cho khách hàng.
Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã được hợp nhất bởi các công ty: Công ty TNHH tư vấn và kế toán Ever Win, Công ty luật TNHH Vĩnh Nhất, Công ty TNHH tư vấn quản lý & giải pháp đầu tư Ever Win, Công ty TNHH chứng khoán & bất động sản Ever- Win và Công ty TNHH công nghệ thông tin Ever Win. Đồng thời, thiết lập ba văn phòng làm việc tại TP.HCM và TP Hà Nội.
Trải qua quá trình sáng lập đầy gian khó, Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã bước đầu thành hình với qui mô tương đối lớn. Trong tương lai sẽ tập trung phát triển theo định hướng “Vững bước tại Việt Nam, thành tựa tại Châu Á và vươn tầm ra thế giới” , đồng thời tiếp tục quan sát, đánh giá nhu cầu của khách hàng và xu thế kinh tế để mở rộng thị trường và lĩnh vực phát triển trở thành tập đoàn đa quốc gia cung cấp dịch vụ toàn diện cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn dịch vụ EVER WIN bắt đầu có mặt tại Việt Nam vào năm 1997.
Mission
Triết lý kinh doanh của Tập đoàn Dịch vụ Hengli là "Chuyên nghiệp, Nhiệt tình, Đổi mới, Hội nhập và Chính trực". Hengli tuân thủ triết lý này, đặt ra những kỳ vọng và yêu cầu của riêng mình và quyết tâm thực hiện triệt để để có được sự tin tưởng và ủng hộ của khách hàng.