Việc làm Ever Win

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH TƯ VẤN QUẢN LÝ & GIẢI PHÁP ĐẦU TƯ EVER WIN
(Senior) Assistant Brand Manager
Ever Win
7 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
MAIN PURPOSE:
Be responsible for the business of Masan Consumer's Brands, especially the management and implementation of nationwide marketing programs and activities in compliance with the company's regulations and standards, in order to achieve the short- and long-term business goals of assigned brands in the market.
KEY ACCOUNTABILITIES:
Develop and implement the marketing plan of our brands to achieve the set sales and market share targets, which include consumer and market research, product and brand concept definition, product development and packaging design supervision, pricing, new product launches, monitoring advertising campaigns, and sales monitoring.
Contribute to business plan development at the stage of plan implementation in order to develop a marketing strategy in line with the company's vision, strategy, and goals.
Identify advertising goals, propose appropriate media and communications, and allocate resources for effective, economical, and suitable advertising campaigns to target consumers.
Adjust marketing strategies and plans to suit changes in the market and competitive situation.
Liaise with related departments (R&D, Finance, Sales, etc.) to ensure marketing activities are consistent with other activities of the company and in line with the overall goals of the company.
Develop and implement the marketing plan of our brands to achieve the set sales and market share targets, which include consumer and market research, product and brand concept definition, product development and packaging design supervision, pricing, new product launches, monitoring advertising campaigns, and sales monitoring.
Contribute to business plan development at the stage of plan implementation in order to develop a marketing strategy in line with the company's vision, strategy, and goals.
Identify advertising goals, propose appropriate media and communications, and allocate resources for effective, economical, and suitable advertising campaigns to target consumers.
Adjust marketing strategies and plans to suit changes in the market and competitive situation.
Liaise with related departments (R&D, Finance, Sales, etc.) to ensure marketing activities are consistent with other activities of the company and in line with the overall goals of the company.Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's graduate, preferably majoring in Marketing or Business.
At least 2 year experience in FMCG/Food & Beverages Corporations.
Extensive insights into consumers and market in Vietnam is a must.
Stakeholder management, analytical, and problem-solving skills.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
23 Ni Sư Huỳnh Liên, phường 10, quận Tân Bình

Tập đoàn dịch vụ Ever Win từ khi đặt nền móng phát triển tại Việt Năm vào năm 1997 đến này đã có bề dày lịch sử hơn 20 năm, đầu tư phát triển 6 lĩnh vực dịch vụ bao gồm tư vấn đầu tư, kế toán thuế, luật, chứng khoán, bất động sản và tuyển dụng, Ever Win sở hữu đội ngũ chuyên nghiệp với kinh nghiệm dày dạn, luôn tận tâm trong việc cung cấp dịch vụ có chất lượng tốt nhất cho khách hàng.
Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã được hợp nhất bởi các công ty: Công ty TNHH tư vấn và kế toán Ever Win, Công ty luật TNHH Vĩnh Nhất, Công ty TNHH tư vấn quản lý & giải pháp đầu tư Ever Win, Công ty TNHH chứng khoán & bất động sản Ever- Win và Công ty TNHH công nghệ thông tin Ever Win. Đồng thời, thiết lập ba văn phòng làm việc tại TP.HCM và TP Hà Nội.
Trải qua quá trình sáng lập đầy gian khó, Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã bước đầu thành hình với qui mô tương đối lớn. Trong tương lai sẽ tập trung phát triển theo định hướng “Vững bước tại Việt Nam, thành tựa tại Châu Á và vươn tầm ra thế giới” , đồng thời tiếp tục quan sát, đánh giá nhu cầu của khách hàng và xu thế kinh tế để mở rộng thị trường và lĩnh vực phát triển trở thành tập đoàn đa quốc gia cung cấp dịch vụ toàn diện cho khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH theo quy định

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa

Lịch sử thành lập

  • Tập đoàn dịch vụ EVER WIN bắt đầu có mặt tại Việt Nam vào năm 1997.

Mission

Triết lý kinh doanh của Tập đoàn Dịch vụ Hengli là "Chuyên nghiệp, Nhiệt tình, Đổi mới, Hội nhập và Chính trực". Hengli tuân thủ triết lý này, đặt ra những kỳ vọng và yêu cầu của riêng mình và quyết tâm thực hiện triệt để để có được sự tin tưởng và ủng hộ của khách hàng.

Những nghề phổ biến tại Ever Win

Bạn làm việc tại Ever Win? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ever Win

Ever Win

Click để đánh giá