Việc làm Ever Win

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH TƯ VẤN QUẢN LÝ & GIẢI PHÁP ĐẦU TƯ EVER WIN
Assistant Pre-Due Manager - Early Collection
Ever Win
7 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
1. Manage Pre Due Team's (60%):
- Supervise the team's activities to ensure team/ staffs meet Pre-due target
- Ensure daily assignments are done within the specified time: Case allocation (regular and bouncing case), consolidate file/ call status and release report to team on time.
- Hourly generate and update Paid/RF status, productivity report and sent back result to respective staff for further follow up.
- Handle and solve all related queries, requests, and tickets. Promptly and accurately reply ticket to related departments within TAT requirement.
- Provide an excellent training and monitoring for team and new staff to bring them a soonest catch up on daily work with acceptance service level. Performed phone monitoring and random call audits to ensure TCs meet QA criteria
- Working closely with sub-team to chasing target: working at weekend and staying late to check up productivity/ target requirement after TC's finished their work (usually 3 days each due and at least 2 Sat/month)
2. Training & Support (30%):
- Calling fewer portfolio 50 % vs TCs depend on volume. Supporting for TC absent suddenly to ensure team's daily activities
- Participate and contribute to team meetings, training and quality workshops.
3. Others (10%):
- Perform excellent administrative tasks: data entry, timesheet, team's equipment management, document arrangement, and maintaining a clean and enjoyable working environment
- Others task which are assigned by Pre-due Team Leader1. Qualification:
- College, University graduated is preferable. Probably in Economics, Finance or Banking
2. Work Experience:
- Experience as Team Leader Collection, Call Center, Customer Service is preferable
3. Knowledge:
- SVFC's products and due date
- Performance management
- Driven target achievement & Target and scheme proposal
- Predue workflow & Predue's systems
- Retail banking and consumer finance
- Efficiency process improvement
- Customers' repayment behavior
- Vietnameses - English_ Intermediate
4. Skills
- Team management skill (Relationship building; )Agility and adaptability; Employee motivation; ...)
- Good at Computer literature (MS Word, Excel, Power Point...) skill, careful, detail oriented
- Reporting, data analysis
- System knowledge
- Orented customer mindset
- Carefulness, perseverance, motivation and self motivation
- Problem solving, conflict management
- Pressure management
- Coaching, training, mentoring, interview skillBENEFITS:
- 14 - 20 Days of annual leave
- 3 days of sick leave with pay
- Get 1 additional annual leave for each 5 full years of service
PERSONAL DEVELOPMENT OPPORTUNITIES:
- Professional qualification sponsorship
- Online course sponsorship
- Language sponsorship: English, Korean
COMPREHENSIVE WELL-BEING BENEFIT
- Social insurance
- Premium health insurance for employees and their related person
- Annual health check
ENGAGEMENT
- Friendly and dynamic working environment
- Overseas / Vietnam company trip
- Engagement and outdoor activities (birthday, football, charity etc)
- Quarterly/Yearly Employee Recognition
- Long service award: 5 years, 10 years, 15 years
AND MORE
- Staff loans: unsecured and auto loan, credits card
- Support for internal transfer within company-wide
- Business Expense
- Job allowances
- Annual salary review
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
23 Ni Sư Huỳnh Liên, phường 10, quận Tân Bình

Tập đoàn dịch vụ Ever Win từ khi đặt nền móng phát triển tại Việt Năm vào năm 1997 đến này đã có bề dày lịch sử hơn 20 năm, đầu tư phát triển 6 lĩnh vực dịch vụ bao gồm tư vấn đầu tư, kế toán thuế, luật, chứng khoán, bất động sản và tuyển dụng, Ever Win sở hữu đội ngũ chuyên nghiệp với kinh nghiệm dày dạn, luôn tận tâm trong việc cung cấp dịch vụ có chất lượng tốt nhất cho khách hàng.
Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã được hợp nhất bởi các công ty: Công ty TNHH tư vấn và kế toán Ever Win, Công ty luật TNHH Vĩnh Nhất, Công ty TNHH tư vấn quản lý & giải pháp đầu tư Ever Win, Công ty TNHH chứng khoán & bất động sản Ever- Win và Công ty TNHH công nghệ thông tin Ever Win. Đồng thời, thiết lập ba văn phòng làm việc tại TP.HCM và TP Hà Nội.
Trải qua quá trình sáng lập đầy gian khó, Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã bước đầu thành hình với qui mô tương đối lớn. Trong tương lai sẽ tập trung phát triển theo định hướng “Vững bước tại Việt Nam, thành tựa tại Châu Á và vươn tầm ra thế giới” , đồng thời tiếp tục quan sát, đánh giá nhu cầu của khách hàng và xu thế kinh tế để mở rộng thị trường và lĩnh vực phát triển trở thành tập đoàn đa quốc gia cung cấp dịch vụ toàn diện cho khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH theo quy định

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa

Lịch sử thành lập

  • Tập đoàn dịch vụ EVER WIN bắt đầu có mặt tại Việt Nam vào năm 1997.

Mission

Triết lý kinh doanh của Tập đoàn Dịch vụ Hengli là "Chuyên nghiệp, Nhiệt tình, Đổi mới, Hội nhập và Chính trực". Hengli tuân thủ triết lý này, đặt ra những kỳ vọng và yêu cầu của riêng mình và quyết tâm thực hiện triệt để để có được sự tin tưởng và ủng hộ của khách hàng.

Những nghề phổ biến tại Ever Win

Bạn làm việc tại Ever Win? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ever Win

Ever Win

Click để đánh giá