Mô tả công việc
- Manage HR administrative tasks related to HR systems and the full employee lifecycle.
- Implement new HR policies, procedures, and benefits for employees on-site.
- Work with the management team to develop and execute talent management, development, and training initiatives.
- Plan and oversee onsite manpower resources including full-time employees and outsourced labor.
- Address complex employee relations issues, manage grievances, and handle disciplinary actions in a proper conduct.
- Standardize HR procedures and applications across all sites to ensure consistency and compliance with organizational policies.
- Foster a focused and efficient work environment by continuously improving HR processes across warehouses to adopt best practices.
- Collaborate with people managers to guide employee behavior and resolve problems in alignment with corporate culture, values, and compliance standards.
- Oversee HR analytics and the development and maintenance of managerial reports.
- Engage in the development and implementation of employee engagement programs.
- Contribute to regional HR projects and handle other HR-related responsibilities within your designated sites.
- Other HR matters as assigned.
Yêu cầu công việc
- 6+ years of experience in HR Operation roles, MNC environment is preferred.
- In-depth familiarity with employee lifecycle management in the warehouse/manufacturing industry is essential
- Preference will be given to candidates with robust experience in HR management systems, including timekeeping, overtime (OT) management, shift scheduling, payroll processing, and leave application systems.
- Team player, results oriented, self-motivated and good with details
- Knowledge of government regulations including labor code, SHUIs
- Strong customer centric and business partnership mindset and experience.
- Solid communication and interpersonal engagement and able to work with all levels of management
- Good command of written and spoken English
- Excellent skills in Microsoft Office applications
Quyền lợi được hưởng
SHUI Insurance as law
Issuance laptop and other necessary equipment for employee
Annual health check-up and private health insurance
15 days annual leave and 07 days sick leave
Annual salary review
Công ty TNHH tư vấn và ứng dụng công nghệ BIM Việt Nam thành lập tháng 01-2015. Là công ty đầu tiên tại Hà Nội đi tiên phong áp dụng các công cụ thiết kế mới vào hoạt động thiết kế, quản lý thi công, vận hành và hoàn công. Chúng tôi đi theo xu hướng phát triển mới của ngành xây dựng trên thế giới trong việc ứng dụng công nghệ phần mềm điều khiển bằng tham số hiện đại, hay còn gọi là BIM (Building Information Modeling-Mô hình thông tin công trình). Đây là hệ thống được nhận định sẽ làm thay đổi phương pháp sản xuất và tái định vị cấu trúc toàn ngành xây dựng trong tương lai.
Hiện công ty đang triển khai giải pháp cho các dự án trong nước và nước ngoài, phạm vi ứng dụng từ thiết kế đến hoàn công. Với chiến lược chuẩn bị nhân sự có kỹ năng cho kế hoạch phát triển sắp tới, công ty rất mong được hợp tác với những bạn sinh viên năm cuối, vừa tốt nghiệp có thiên hướng và mong muốn làm việc trong nghề thiết kế, triển khai công việc trên máy tính.