Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Hành chính
Du lịch, khách sạn
Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Dịch vụ bán lẻ và thực phẩm
Buôn bán/ Kinh doanh
Nghệ thuật - Thiết kế
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông
An ninh - Bảo vệ
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Cập nhật 21/08/2024 17:48
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Victoria Investment Group
Assistant Director of Sales (In charge of Luxury sector)
Công Ty TNHH Victoria Investment Group
29 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 11/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội

Mô tả công việc

JOB SUMMARY

Assists in leading the property’s segmented sales effort (e.g., group, transient, association, corporate, etc.) and assists in the implementation of the segment sales strategy and achieving segment revenue goals, property revenue goals and guest and employee satisfaction. Conducts all day-to-day activities related to the sales function with a focus on building long-term, value-based customer relationships that enable achievement of property sales objectives. Achieves personal booking goals.

JOB SPECIFIC TASKS

Developing & Executing Sales Strategies

Maximizing Revenue

Managing Sales Activities

Analyzing & Reporting on Sales and Financial Data

Ensuring Exceptional Customer Service

Building Successful Relationships

MANAGEMENT COMPETENCIES

Leadership

Adaptability

Communication

Problem Solving and Decision Making

Professional Demeanor

Managing Execution

Building and Contributing to Teams

Driving for Results

Planning and Organizing

Building Relationships

Coworker Relationships

Customer Relationships

Global Mindset

Generating Talent and Organizational Capability

Organizational Capability

Talent Management

Learning and Applying Professional Expertise

Applied Learning

Business Acumen

Technical Acumen - Understands and utilizes professional skills and knowledge in a specific functional area to conduct and manage everyday business operations and generate innovative solutions to approach function-specific work challenges

Basic Competencies - Fundamental competencies required for accomplishing basic work activities.

Quyền lợi được hưởng

• Local and International training course

• 05 working days | 02 day-off per week

• Duty meal & Uniform provided by hotel

• Taxi for late-night shift| Free motorbike & car parking

• Cross training & Cross exposure & Task force opportunities

• Take care culture

• Baby born gift| Birthday gift| Marriage allowance| Bereavement allowance

• Annual health check

• Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties

• Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world

Yêu cầu công việc

CANDIDATE PROFILE

• 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major; 3 years experience in the sales and marketing or related professional area.

OR

• 4-year bachelor's degree in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major; 1 year experience in the sales and marketing or related professional area.

Yêu cầu hồ sơ

• Send your CV (Picture attached & Subject: Candidate Name - Position) to Hoteljob for your application.
• OR Fill in the application form at Loss & Prevention room at the hotel (No.8 - Do Duc Duc - Nam Tu Liem - Hanoi)
• Interview appointments will be set up only for potential candidates as soon as possible.
• Recruitment fanpage: JW Marriott Hanoi - Human Resources
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Victoria Investment Group
Công Ty TNHH Victoria Investment Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
93 Nguyễn Thị Minh Khai, Lộc Thọ, Nha Trang, Khánh Hòa

Mô tả công việc

- Quản lý công văn, hồ sơ...
- Quản lý văn phòng phẩm
- Quản lý tuyển dụng
- Quản lý tài sản
- Tổ chức các chương trình đào tạo
- Chấm công, lương
- Các công việc khác.

Yêu cầu ứng viên

- Có 3 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương 
- Kỹ năng sắp xếp và xử lý công việc tốt
- Kỹ năng giao tiếp tốt
- Am hiểu luật Lao động, Luật liên quan HCNS

Quyền lợi

- Làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp có nhiều cơ hội thăng tiến.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.

Địa điểm làm việc

- Khánh Hoà: TP Nha Trang

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Victoria Investment Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo