Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Hành chính
Du lịch, khách sạn
Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Dịch vụ bán lẻ và thực phẩm
Buôn bán/ Kinh doanh
Nghệ thuật - Thiết kế
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông
An ninh - Bảo vệ
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Cập nhật 21/08/2024 17:48
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Victoria Investment Group
Assistant to CMO (Japanese N3)
Công Ty TNHH Victoria Investment Group
29 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Mới Tốt Nghiệp
Ngày đăng tuyển: 11/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Primary Objective: Report and assist to Executive Director - Chief Merchandising Officer

Roles and responsibilities:

1. Supporting & Assisting​ (40%) - Japanese (N3) but not require certificate (English fluence is require)

  • Complete a broad variety of administrative tasks for CMO including: managing an extremely active calendar of appointments; completing expense reports; composing and preparing correspondence that is sometimes confidential; arranging complex and detailed travel plans, itineraries, and agendas; and compiling documents for travel-related meetings.
  • Interpreting for the CMO in meetings and conferences
  • Translating documents, and emails related to daily work as required
  • Plans, coordinates and ensures the CMO's schedule is followed and respected.
  • Researches, prioritizes, and follows up on incoming issues and concerns addressed to the
  • President, including those of a sensitive or confidential nature. Determines appropriate course of action, referral, or response.
  • Assist in preparing content and participating in the CMO's meetings as an assistant when assigned
  • Assist the CMO in transferring information and gathering feedback other departments

2. Lead the organization, promote challenges and drive growth (30%)

  • Provides a bridge for smooth communication between CMO and internal departments; demonstrating leadership to maintain credibility, trust and support with senior management staff.
  • Provides leadership to build relationships crucial to the success of the organization, and manages a variety of special projects for CMO, some of which may have organizational impact.
  • Prioritizes conflicting needs; handles matters expeditiously, proactively, and follows-through on projects to successful completion, often with deadline pressures.
  • Promote solutions to various problems centered on MD with independence and a sense of ownership.
  • We will respect and support the other person, but we will not only support but also lead as needed.

3. Solve essential problems (20%)

  • Organize problems, find bottlenecks, and work with all relevant departments to resolve them
  • High communication skills, respect for others, and strong will are required.

4. Other duties assigned by CMO (10%)

Yêu Cầu Công Việc

Qualification and Job Requirements:

  • University degree (Business Administration/ Economic, etc.)
  • Having assistant to Director expierence is a plus.
  • Good in English & Japanese
  • Good problem solving skills.
  • Good command of spoken and written English
  • Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet .
  • Strong communication skill (both verbal & written).
  • Detail oriented and be able to handle multi-tasks.
  • Excellent organizing and time-management skills
  • Analys skills on figures ,numbers.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
30 Bờ Bao Tân Thắng, Sơn Kỳ, Tân Phú, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Victoria Investment Group
Công Ty TNHH Victoria Investment Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
93 Nguyễn Thị Minh Khai, Lộc Thọ, Nha Trang, Khánh Hòa

Mô tả công việc

- Quản lý công văn, hồ sơ...
- Quản lý văn phòng phẩm
- Quản lý tuyển dụng
- Quản lý tài sản
- Tổ chức các chương trình đào tạo
- Chấm công, lương
- Các công việc khác.

Yêu cầu ứng viên

- Có 3 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương 
- Kỹ năng sắp xếp và xử lý công việc tốt
- Kỹ năng giao tiếp tốt
- Am hiểu luật Lao động, Luật liên quan HCNS

Quyền lợi

- Làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp có nhiều cơ hội thăng tiến.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.

Địa điểm làm việc

- Khánh Hoà: TP Nha Trang

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Victoria Investment Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Công Ty TNHH Victoria Investment Group

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo