Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
Mô tả Công việc
Talentnet is now acknowledged as the leading HR consulting firm in the country, with nearly 20 years of experience in the local labor market. With the mission “Make a difference in the lives of every employee”, Talentnet is passionate about contributing to a better working life for Vietnamese employees through professional HR solutions designed to meet the diverse needs of Vietnamese and international clients.
We are looking for candidate for HRO Senior Consultant, located in Ha Noi Capital.
PURPOSE OF THIS ROLE
HRO Senior Consultant will be responsible for managing activities related to contractors contain labor management, Payroll Processing, Consultancy. Works closely with clients and contractors to produce services exactly and in a timely manner.
ACCOUNTABILITIES
- Be responsible for target set for self
- Follow up payment of clients.
- Follow up payment to contractors
- Build and maintain strong relationships with clients/contractors by providing quality service
- Visit clients to get the inquiries and information if required
- Manage all activities related to the contractors including Onboarding and Off Boarding Process, Labor Management, Payroll Processing, Consultancy, Insurance, PIT finalization.
- Play a role of a bridge between Clients and Contractors
- Answer inquiries from contractors and clients.
- Arrange Annual Health Check for contractors.
- Contact relevant internal departments for special requests from clients.
- Filling, store and send documents to Clients.
- Quality control of clients’ related reports as per the company’s registered ISO on quality
- Directly work with Authorities to settle related matters
- Acting to manage subordinates on Outsourcing tasks.
- Perform other duties as assigned.
- Participate in seminars for regulations/knowledge update
- Learn and develop by self
Yêu Cầu Công Việc
- Have a Bachelor’s degree either in HR, Business Administration, English, Economics, Law and relevant.
- 3-4 years of human resources experience with emphasis on compensation and benefits
- In addition to the above requirement, preferably in other areas in HR management or Service industry
- Good knowledge of C&B works
- Proven good customer service skills
- Ability to do multi-tasks
- Attention to details
- Ability to work independently, proactively under high pressure and good problem solving
- Ability to maintain a high level of discretion and confidentiality
- Good planning, time management and organization skills
- Strong interpersonal and communication skills
- Proficient in MS Office
- Proficient in English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Việt Hạ Chí - Kinh doanh Hàng bách hóa nhập khẩu từ Nhật Bản gồm các sản phẩm : nhà bếp, nhà tắm , vật dụng cá nhân, văn phòng phẩm - lưu niệm, thực phẩm Nhật Bản, hóa mỹ phẩm, đồ dùng ngoài trời, sản phẩm mẹ và bé
Hình thức kinh doanh : Bán lẻ tại 5 cửa hàng Hachi Hachi trực thuộc công ty và Cung cấp sỉ cho siêu thị, đại lý trong cả nước.
Với lợi thế nguồn hàng phong phú, liên tục cập nhật hàng mới, giá tốt từ các nguồn hàng trực tiếp từ Nhật Bản, Việt Hạ Chí luôn quan tâm đến chất lượng, sự an toàn và tính thẩm mỹ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành