Mô tả công việc
Client Support and Relationship Management
Serve as a day-to-day contact for assigned clients, fostering positive working relationships.
Work alongside senior team members to address client concerns and ensure satisfaction.
Assist in regular client reviews to align service delivery with their expectations and requirements
Revenue and Service Opportunities
Identify potential upsell and cross-sell opportunities under guidance.
Collaborate with senior colleagues to prepare proposals for client needs
Service Level Agreement (SLA) Adherence
Monitor and report on service metrics, helping ensure SLA compliance.
Work with operational teams to maintain service consistency.
Team Collaboration and Reporting
Provide feedback from clients to help influence service delivery improvements.
Assist in preparing reports and updates on service performance and client needs.
Serve as a day-to-day contact for assigned clients, fostering positive working relationships.
Work alongside senior team members to address client concerns and ensure satisfaction.
Assist in regular client reviews to align service delivery with their expectations and requirements
Identify potential upsell and cross-sell opportunities under guidance.
Collaborate with senior colleagues to prepare proposals for client needs
Monitor and report on service metrics, helping ensure SLA compliance.
Work with operational teams to maintain service consistency.
Provide feedback from clients to help influence service delivery improvements.
Assist in preparing reports and updates on service performance and client needs.
Yêu cầu công việc
Skills:
Basic to intermediate understanding of BPO/Outsourcing operations and service delivery.
Strong interpersonal and communication skills.
Ability to support revenue generation activities.
Familiarity with data analysis tools and processes for assessing service metrics.
Experience:
2-3 years in customer success, account management, or related roles within the BPO/Outsourcing sector.
Demonstrated experience in managing client needs and supporting retention initiatives.
Education:
Bachelor's degree in Business Administration, Management, or a related field preferred.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Công Ty TNHH Việt Nam Center Power Tech được thành lập năm 2007 tại KCN Nhơn Trạch 2, tỉnh Đồng Nai, là một công ty con thuộc Tập Đoàn Vision Group có trụ sở tại Thâm Quyến, Trung Quốc.
Công Ty TNHH Việt Nam Center Power Tech có diện tích 73.272 m2 với tổng vốn đầu tư hơn 708 tỷ VNĐ (tương đương 35.200.000 USD) chuyên sản xuất các sản phẩm ắc quy dùng trong công nghiệp và viễn thông, là doanh nghiệp đầu ngành với quy mô sản xuất lớn cùng các chứng chỉ bản quyền sản phẩm được quốc tế công nhận.
Chúng tôi có 4 dòng sản phẩm chính là AGM, Deep Cycle, GEL và ắc quy chì tinh khiết, các sản phẩm mang thương hiệu VISION và SENRY thuộc bản quyền của Tập đoàn Vision Group. Với mạng lưới thị trường xuất khẩu rộng lớn, sản phẩm được đưa đến hơn 100 quốc gia và được sử dụng trong các lĩnh vực như UPS, viễn thông, hệ thống năng lượng mặt trời, năng lượng gió, điện lực, xe điện, xe gắn máy, quang điện, điện tử và kỹ thuật số v.v,... Các sản phẩm mang đến cho khách hàng những trải nghiệm đa dạng cùng các ứng dụng và dịch vụ kỹ thuật hiện đại.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành