About KiotViet:
KiotViet aims to extend the significant power of technology to every business model in Vietnam and Southeast Asia through our simple and effective solutions. We are committed to creating efficient, convenient products for micro, small, and medium-sized businesses. Over the past 13 years, with a current team of over 1500 people at KiotViet, we recognize that our members are the foundation of KiotViet and a launchpad for achieving a better KiotViet in the future. KiotViet is dedicated to creating a work environment that fosters shared success and responsibilities.
Kiotviet is Vietnam’s largest POS provider, with over 200,000 merchants across various industries. We are expanding into other South-east Asian countries with our POS offerings and are expanding our product portfolio with new offerings in the fintech space.
Responsibilities:
- Develop product content on company communication channels such as Website, Facebook, Blog posts on the website, ...
- Create content for sales promotion to increase the number of customers signing up to try products/services.
- Create attention-grabbing content and attract potential customers on Website/Social channels according to brand personality & tone.
- Conceptualize & implement team communication campaigns monthly/quarterly.
- Find out the needs of customers in the ASEAN region. Work directly with relevant departments to capture insight and paint points in the area
- Update outstanding content trends & apply them to your work.
- Synthesize data on communication channels to effectively evaluate the team's effectiveness on each channel.
- On behalf of the department head, work with relevant parties/partners to resolve some assigned tasks.
Requirement:- Graduated from college or university; Graduated with a major in Marketing, Journalism or related majors preferred;
- Priority is given to candidates with experience in the SaaS field
- Use English fluently
- Ability to write articles and create content in both English and Vietnamese
- Minimum 01 year’s experience in content creation
- Experience in brainstorming, developing concepts, and writing scripts for short-form video content
- Ability to adapt writing style to different tones, audiences, and formats
- Be careful and meticulous in work.
- Experience in community management is an advantage.
Compensations and Benefits:- Negotiable salary;
- Working hour: 8:00 - 18:00 (Monday - Friday); 8:00 - 12:00 (Saturday);
- Enjoy benefits and regimes as prescribed by law (Holidays, social insurance, health insurance...);
- Enjoy holidays, New Year, birthdays, benefits for relatives, year-end parties, and other interesting activities during the year;
- Health care: Annual health check;
- Young, creative, dynamic and teamwork-oriented work environment;
- Training and advancement opportunities at work, career development roadmap.
Vietrantour là công ty du lịch lữ hành đã có 20 năm phát triển, trụ sở tại 33 Tràng Thi, Hoàn Kiếm, Hà Nội.
Vietrantour thành lập ngày 03/07/2002, với mong muốn Công ty Vietrantour luôn là đơn vị dẫn đầu ngành dịch vụ du lịch, chúng tôi không ngừng tìm tòi để sáng tạo các sản phẩm dịch vụ làm hài lòng khách hàng. Trải qua nhiều năm, Vietrantour hàng năm nhận được nhiều vinh danh, ghi nhận, giải thưởng đóng góp của Bộ Văn hóa Thể Thao Du lịch, Tổng Cục du lịch Việt Nam và quốc tế, Sở Du lịch Hà Nội và các tỉnh thành, các hãng Hàng không quốc tế và Hàng không nội địa, các Hiệp hội du lịch, lữ hành, và các Hội du lịch.
Sứ Mệnh trở thành công ty du lịch lữ hành đáng tin cậy nhất của khách hàng, của đối tác, của ngành dịch vụ du lịch lữ hành.
Khẩu hiệu của chúng tôi là “Sự lựa chọn tin cậy”
SỰ tận tâm, đề cao lợi ích khách hàng, Vietrantour luôn lắng nghe những mong muốn của khách hàng, để phục vụ với tất cả lòng nhiệt tình và tâm đức nghề nghiệp.
LỰA ra điều khách hàng mong đợi nhất, để xây dựng sản phẩm du lịch chất lượng, tạo nên những chuyến đi bổ ích, lý thú và ấn tượng.
CHỌN ra những dịch vụ du lịch tốt nhất, để xây dựng sản phẩm tour với lịch trình khoa học, hấp dẫn cùng giá thành cạnh tranh.
TIN tưởng, sự hài lòng của khách hàng là mục tiêu duy nhất. Chúng tôi luôn ý thức xây dựng niềm tin bằng sự gửi gắm yêu thương của du khách vào mỗi chuyến đi.
CẬY nhờ vào uy tín của thương hiệu. Vietrantour duy trì sự nỗ lực của một tập thể đoàn kết, tâm huyết, chuyên nghiệp, cùng đồng lòng hướng đến mục tiêu phát triển thương hiệu bền vững.
Năm 2023, Vietrantour có kế hoạch mở rộng và phát triển hệ thống, công ty sẽ tuyển dụng nhiều vị trí khác nhau nhằm thúc đẩy tăng trưởng kinh doanh. Chúng tôi mang đến cho bạn những cơ hội được đào tạo về nghề nghiệp, kỹ năng làm việc, môi trường làm việc cởi mở và hỗ trợ lẫn nhau. Là một đối tác tin cậy với các nhà cung cấp dịch vụ, bạn sẽ được thêm nhiều mối quan hệ mới, phong cách làm việc chuyên nghiệp từ công việc của mình.