Suntory is a global leader in consumer-packaged goods, renowned for producing and distributing a uniquely diverse portfolio of beverages, premium spirits, beer, wine, and wellness products throughout the world. With a history dating back to 1899, we are driven by a profound purpose: to inspire the brilliance of life, by creating rich experiences for people, in harmony with nature.
Suntory PepsiCo Vietnam Beverage (SPVB) is a strategic alliance between PepsiCo Inc. and Suntory Holdings Ltd. since 2013.
At Suntory PepsiCo, we are committed to creating a diverse, equitable, and inclusive workplace for all employees. We strive to provide equal opportunities for employment, development, and advancement regardless of race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation and age. We are continuously working to cultivate an environment that is free from discrimination, harassment, and bias, and we welcome all individuals to apply for roles at Suntory PepsiCo.
Job Summary
Job Responsibilities
- Manage monthly business performance monitoring and diagnosis for in-charge categories: provide
actions. Leverage all data sources including Nielsen Retail Audit, Internal data, Brand health tracking (if
relevant), integrating with market visit or observation or interation with relevant functions - trade, planing,
RGM,...
- Lead brand research agenda:
- Manage all research projects of in-charge categories (Brand health tracking, product/concept/communication test, segmentation, U&A, price study, volume forecasting, consumerportrait,...) across research methodologies.
- Drive the effectiveness of research projects via working with agencies to have cost effective research approaches, maximizing the application of research findings into business actions and leveraging the expertise/qualified resources of agencies.
- Build research plan based on AOP and discussion with business team
- Manage key strategic reports to facilitate the Tet/JBP/AOP (as key strategic business plan)
- Clarify business questions to ensure provide clear brief to research agencies
- Manage the work of respective agencies and do the integration to address defined business questions
- Provide clear I&O which imply actions forward
- Be in-charge of ad-hoc requests, analysis preparation for BOD/visitor visit where relevant to in-charge
- Join to drive CI innitiatives (CI fundamental training, data automation, consumer immersion, new
Skills And Experience
- Bachelor/ Master Degree
- From 3 Years experience in Consumer Insight.
- Research expertise, strategic thoughts, project management & leadership skills
- Good analytical skills
- Passion for consumer, customer and brands
- Insight, curious & creative
Công ty Vương Quang An chuyên kinh doanh thiết bị Led chiếu sáng trong nhà và ngoài trời thương hiệu IVARS. Với tiêu chí cung cấp giải pháp chiếu sáng tiết kiệm năng lượng tại thị trường Việt Nam, chúng tôi chính thức phân phối sản phẩm đèn Led thương hiệu IVARS tại thị trường Việt Nam từ năm 2016.
Với mong muốn cung cấp đến khách hàng các sản phẩm đẹp, chất lượng, đáp ứng nhu cầu với giá cả phải chăng, chúng tôi luôn nỗ lực không ngừng để cải tiến sản phẩm. Các sản phẩm đèn led Ivars được bảo hành nhanh trong thời gian 2 năm nên quý khách có thể yên tâm về chế độ hậu mãi của chúng tôi.
Hiện tại chúng tôi đã phát triển các dòng sản phẩm mới: Led Bán Nguyệt, Đèn Led Pha Năng Lượng Mặt Trời, Đèn Led Đường Năng Lượng Mặt Trời...
Chúng tôi hân hạnh được phục vụ quý khách hàng.
Kính mong quý khách hàng tiếp tục mua và ủng hộ sản phẩm đèn Led Ivars.