Brand: Cotton:On
1. Brand DNA/ Guideline Knowledge:
Reading, understanding Brand Guidelines, training for VM/ Leaders once receive new season campaign updated.
Well understanding about floor plan, good skill of problem solving of wall system, group fixture, shopping flow, lighting, mannequin.
2. Execution:
Manage VM materials, fixtures, tools.
Develop visual presentations to increase sales through visual impact.
Working knowledge or current visual merchandising trends and best practices.
Making floor layout for 4 stores in HCM, Nha Trang (updated in 2024) for every monthly campaign and promotions (MSS, BF, EOSS, SUPER SALE...).
Prepare and working with VM Coordinator to execute POSM, understand materials, provide solutions.
Coordinate with Product, Operation, Marketing and Store Leader to discuss and proceed weekly plan.
Align action plan, floor plan with Senior VME and Principal
3. Report analysis:
Ability to analyze sales reports, survey results, propose action plan.
Check performance sales reports and propose action plan weekly.
4. Store check and Execution VM in store:
Store check weekly and update to Senior VME/ VMM.
Supervise and sharing information to VM/ Leaders in store once receive new update.
Reading, understanding Brand Guidelines, training for VM/ Leaders once receive new season campaign updated.
Well understanding about floor plan, good skill of problem solving of wall system, group fixture, shopping flow, lighting, mannequin.
Manage VM materials, fixtures, tools.
Develop visual presentations to increase sales through visual impact.
Working knowledge or current visual merchandising trends and best practices.
Making floor layout for 4 stores in HCM, Nha Trang (updated in 2024) for every monthly campaign and promotions (MSS, BF, EOSS, SUPER SALE...).
Prepare and working with VM Coordinator to execute POSM, understand materials, provide solutions.
Coordinate with Product, Operation, Marketing and Store Leader to discuss and proceed weekly plan.
Align action plan, floor plan with Senior VME and Principal
Ability to analyze sales reports, survey results, propose action plan.
Check performance sales reports and propose action plan weekly.
Store check weekly and update to Senior VME/ VMM.
Supervise and sharing information to VM/ Leaders in store once receive new update.Yêu Cầu Công Việc
Good skill of PP, Excel, Video to report to Principals weekly.
Work in store with high capacity over 10,000 pcs.
High knowledge of VM, standard, color mood, style.
Experience in fashion retail minimum 2 years.
Strong communication and interpersonal skills.
Good English and good attitude.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Công ty TNHH Yokohama Tyre Việt Nam (YTVI) là công ty 100% vốn đầu tư nước ngoài, được thành lập và trở thành thành viên chính thức của Tập đoàn Cao su Yokohama Nhật Bản từ năm 2006. Công ty chúng tôi chuyên sản xuất các loại lốp xe, bao gồm xe gắn máy, xe tải nhẹ, và các sản phẩm khác dành cho xuất khẩu. Công ty chúng tôi cũng đang có kế hoạch mở rộng hoạt động sản xuất và kinh doanh từ năm 2015.Với mục đích mang đến cho khách hàng những sản phẩm với chất lượng tốt nhất, đồng thời thể hiện sự quan tâm đối với các vấn đề về môi trường, năng lượng, đảm bảo an toàn và sức khỏe nghề nghiệp cho người lao động, Công ty chúng tôi đã thiết lập, thực hiện và duy trì các hệ thống quản lý theo tiêu chuẩn ISO 9001, ISO 14001, ISO 50001 và OHSAS 18001 và đã được các tổ chức quốc tế cấp giấy chứng nhận cho các hệ thống này.