Mô tả công việc
- Develops data and recommends programs to meet clients' needs
- Prepares proposals and contracts that are geared to maximize profit while satisfying client needs
- Uses outside sales calls, prospecting, hotels tours and hosting of clients to solicit new business
- Contacts in-use customers to retain and grow existing business, repeat bookings or referrals to other hotels in Group
- Reviews individual and team goals on a weekly basis; recommends and takes appropriate actions to achieve objectives in key result areas
- Report to DOS / ADOS any complaints, comments or suggestions received from guests or the general public that may improve hotel services and products.
- Conduct market surveys and gather marketing intelligence on competitors to pass on to DOS/ADOS so that he/she is kept well informed of market developments.
- Participate in trade shows and sales promotions assigned by DOS/ADOS.
- Travel to source markets to solicit business and establish and/or develop relationships with key customers and accounts.
- Maintain positive relationships with commercial accounts, and other sources of business for the Group.
- Attend meetings as required / directed by the Director and/or Assistant Director of Sales
- Prepares reports as necessary to improve management decision making and critical evaluation of work activities
- Perform any other duties assigned by Management.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary based on experience and competencies
- Social insurances on full salary
- Dynamic, professional and autonomy working environment
- Special prices policy for Company team-members at hotels that managed by Group
- Variable bonuses such as Public Holiday bonus; Year-end bonus, Incentive scheme
- Extensive career development opportunities with annual performance review and specific career development roadmap based on work delivery and business efficiency
- Business trips opportunities
- Learning & development opportunities
- Teambuilding and engagement activities; Year-end party
- Regular check-ups.
Yêu cầu công việc
- Graduate in Hospitality, Business Management or relevant major.
- Minimum 3 years hotel sales experience
- Good computer skills
- Sense of confidence to achieve results in the negotiation process.
- Excellent communication skills
- Fluent English communication
- Be able to travel for business.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Yokohama Tyre Việt Nam (YTVI) là công ty 100% vốn đầu tư nước ngoài, được thành lập và trở thành thành viên chính thức của Tập đoàn Cao su Yokohama Nhật Bản từ năm 2006. Công ty chúng tôi chuyên sản xuất các loại lốp xe, bao gồm xe gắn máy, xe tải nhẹ, và các sản phẩm khác dành cho xuất khẩu. Công ty chúng tôi cũng đang có kế hoạch mở rộng hoạt động sản xuất và kinh doanh từ năm 2015.Với mục đích mang đến cho khách hàng những sản phẩm với chất lượng tốt nhất, đồng thời thể hiện sự quan tâm đối với các vấn đề về môi trường, năng lượng, đảm bảo an toàn và sức khỏe nghề nghiệp cho người lao động, Công ty chúng tôi đã thiết lập, thực hiện và duy trì các hệ thống quản lý theo tiêu chuẩn ISO 9001, ISO 14001, ISO 50001 và OHSAS 18001 và đã được các tổ chức quốc tế cấp giấy chứng nhận cho các hệ thống này.