Working location: HQ Tower - 09 Tran Nao, An Khanh Ward, Thu Duc City, HCMC.
Working schedule: Monday to Friday - 09:00 AM to 06:00 PM
Responsibilities:
- Develop product: Plan and lead the features development process from concept to design, development, and launch, ensuring alignment with business strategy and customer needs.
- Product design and specification: Collaborate with BA teams to translate product ideas into detailed technical specifications, ensuring functionality and quality standards are met.
- Manage product development projects: Oversee the entire features lifecycle, ensuring projects are on time and within budget while resolving development challenges.
- Testing and quality assurance: Coordinate testing phases (alpha, beta), gather feedback, and work with QA to ensure the product is stable and ready for launch.
- Cross-department collaboration: Work closely with internal support teams to ensure effective product communication and timely feedback collection.
- Post-launch monitoring and improvement: Track product performance after launch, using data and customer feedback to propose and implement improvements to enhance product quality.
- Other tasks assigned by the Line Manager.
Qualifications and Skills:
- Bachelor’s degree in Information Technology, or a related field;
- 1 year experience, Priority: candidates with BA background;
- Consistent record of overseeing all aspects of a successful product throughout its life cycle;
- Sound technical knowledge with practical experience in software development and web technologies;
- Strong analytical skills and a hands-on approach to problem solving;
- Proficient in collaborating with cross-functional teams within a matrix organizational structure;
- Proficiency as a business analyst, with a strong grasp of product insights.
- Have a laptop.
Benefits:
- Competitive salary in line with experience and capability;
- Package Salary: 13 months of salary;
- Salary reviews twice a year;
- Social, health & unemployment insurance;
- Health insurance package;
- Annual leave days: 12 days/year;
- Work from home: 3 days/ month;
- Company trip, team building, internal event,..;
- Advantage benefit: Receive 10 hours/month of in-house cleaning services through bTaskee, help you to prioritize relaxation and self-care.
Công ty TNHH Yokowo Việt Nam là Công ty có vốn đầu tư 100% của Nhật Bản, có trụ sở tại Khu Công Nghiệp Đồng Văn II, phường Duy Minh, thị xã Duy Tiên, tỉnh Hà Nam, bắt đầu đi vào hoạt động từ tháng 11 năm 2011. Yokowo Việt Nam là công ty thuộc tập đoàn đa quốc gia, có trụ sở tại Nhật Bản, được thành lập năm 1922. Hiện nay tập đoàn Yokowo đã xây dựng, phát triển mạng lưới các nhà máy sản xuất rộng khắp tại nhiều nước trên thế giới như Đức, Anh, Mỹ, Singapore, Hồng Kông, Thái Lan, Trung Quốc, Đài Loan, Malaysia, …Tại Việt Nam công ty chúng tôi chuyên sản xuất và lắp ráp các thiết bị liên lạc trên xe có động cơ, là đối tác của nhiều thương hiệu xe hơi nổi tiếng thế giới như Toyota, Nissan, Honda…..
Phương châm của chúng tôi là luôn cung cấp những sản phẩm đạt tiêu chuẩn chất lượng nhằm đáp ứng nhu cầu phát triển, cải tiến sản phẩm của các doanh nghiệp dẫn đầu thế giới , cải tiến tiêu chuẩn chất lượng phù hợp nhất cho các dòng sản phẩm mà công ty sản xuất, sử dụng công nghệ kỹ thuật riêng độc đáo và làm hài lòng tất cả khách hàng.
Review Yokowo Việt Nam
Môi trường làm việc sạch sẽ, đảm bảo điều kiện về sức khỏe tốt cho công nhân viên. Cơ hội thăng tiến và khả năng cạnh tranh cao. (indeed)
Môi trường sạch sẽ, cách quản lý và cấp quản lý chưa hoàn thiện. (indeed)
Công ty rất tốt. Luôn quan tâm doi sống công nhân viên, làm việc luôn nhanh nhạy hiệu quả. (gg)