Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
- The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous improvement.
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills.
- PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty mẹ ANDPAD Inc., là công ty công nghệ xây dựng dựa trên đám mây số 1 tại Nhật Bản và cung cấp dịch vụ quản lý dự án xây dựng với hơn 410.000 người dùng. ANDPAD bao gồm từ giao tiếp, sắp xếp tiến độ công trường, kiểm tra chất lượng, kiểm soát trật tự đến cải tiến quản lý trong ngành xây dựng.
ANDPAD Việt Nam là một phần của ANDPAD Inc. và được thành lập vào đầu tháng 1 năm 2022 tại Việt Nam.
Các kỹ sư phần mềm và nhóm phát triển tại ANDPAD Việt Nam có vai trò năng động trong việc phát triển sản phẩm SaaS trong môi trường làm việc quốc tế, không tốn nhiều công sức mà tập trung nhiều hơn vào các công việc kỹ thuật sáng tạo cho khách hàng và người dùng trong ngành xây dựng.
Review ANDPAD VietNam
Sếp tốt, macbook được cung cấp(IT)
Có phong cách của các công ty lớn(IT)
Một trong những công ty Nhật tốt nhất(IT)