Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Travel Specialist is responsible for analyzing, scheduling, arranging, and coordinating business travel for/by associates. This includes all corporate travelers throughout all facilities. The Travel Specialist is accountable for accurate and well-planned trips that get associates and company executives where they need to be in a safe and effective manner while ensuring policy compliance.
Address travel requests and inquiries that are emailed or phoned into the Travel Department.
Counsel clients on efficient routes, lowest available airfares, and travel products and/or services, while maintaining excellent client relations.
Process domestic and international travel requests per the Travel department's standard procedure.
Work as a team to review and work online queues with the Global Distribution System (GDS).
Maintain own agent queues within the Global Distribution System (GDS) daily.
Assist with questions for the Company's Travel Online Booking Tool.
Ensure optimum customer service through effective use of computer systems and positive telephone techniques, including the ability to use the Internet effectively to service client needs.
Accurately prepare passports and visas for all international travelers, updating passport spreadsheet as needed.
Register international travelers with designated embassy(s) prior to departure and maintain file.
Work under pressure and effectively multi-task while maintaining professional rapport with all Ashley and Non-Ashley associates.
Maintain a favorable working relationship with co-workers in all departments to foster an environment of trust and mutual respect. Negotiate group bookings in the manner most advantageous to the company and those traveling.
Represent the Company in preparing and extending invitation letters to overseas office employees and other business professionals requesting visit Ashley facilities.
Demonstrate the Company's Core and Growth Values in the performance of all job functions.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's Degree with related majors (Administration is prefered).
- At least 1-2 years of experience working in Administration, Travel Arrangement, Assistant or related fields.
- Fluent English (4 skills) and strongly confident in communication.
- Willing to work in the US timezone
- Good attitude, willing-to-learn.
- Hard working, carefully, detail oriented.
- Excellent assisting, organizing and time management skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 23 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Sau 30 năm sáng tạo và phát triển, TBS đang từng bước khẳng định vị trí trên thị trường với 6 lĩnh vực kinh doanh trụ cột: Sản xuất Công nghiệp Da giày, Sản xuất Công nghiệp Túi xách, Đầu tư - Kinh doanh - Quản lí Bất động sản & Hạ tầng công nghiệp, Cảng & Logistics, Du lịch, Thương mại & Dịch vụ. Tập trung đầu tư và phát triển vào 6 ngành trụ cột chính, TBS hướng đến trở thành công ty đầu tư quốc tế đa ngành uy tín tại Việt Nam và khu vực, từng bước góp phần giúp cho ngành công nghiệp nước nhà tham gia sâu hơn vào chuỗi giá trị toàn cầu. Trong quá trình hoạt động, xây dựng và phát triển theo định hướng đã nêu, mỗi ngành nghề đều có những thành tích, thành công đáng kể góp phần quan trọng vào sự phát triển vững mạnh của TBS.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Các hoạt động văn hóa, văn nghệ
- thể thao dành cho CB-CNV;
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
- Công ty chúng tôi được thành lập năm 2021
Mission
- TBS hướng đến trở thành công ty đầu tư quốc tế đa ngành uy tín tại Việt Nam và khu vực, từng bước góp phần giúp cho ngành công nghiệp nước nhà tham gia sâu hơn vào chuỗi giá trị toàn cầu