• Define and list all potential customers in the assigned area to open new accounts and grow
distribution network as well as sales volume under the guideline of the manager and company
strategies.
• Achieve direct sales revenue for the defined channel (On-Trade).
• Achieve defined distribution targets by brand for the On-Trade customers.
• Achieve new products listing strategy as target distribution.
• Ensure execution/ performance/ compliance/ investment in existing contracts.
• Create proposals and negotiates new On-Premises contracts. Manage, track sales volume target, and
create sales and marketing plans for the outlets.
• Implement: contracts, events, trade deals of cycle meetings, activate the promotion target and
monthly briefing.
• Directly implement the company sales policy in terms of pricing and promotion, TAKE ORDERS and
execute promotion (DISPLAY) in line with the company requirements.
• Achieve brand sales and visibility guidelines defined by outlet segmentation and classification.
• Expand universe of outlets, and actively reviews current universe to optimize account coverage and
the On-Trade customer segment.
• Keep up to date with market trends seeks new leads to develop the channel.
• Maintains relationships with key On-Premises trade customers.
• Ensure monthly and weekly reports are completed as requested (e.g., performance tracking of
promotions/ deals, sales, routing, activities).
• Make sales forecast for your own outlets
• Tracking and following aging report as company set.
• Manage and tracking marketing contracts performance of the outlets.
• Supports reporting and reviews with brand principles for the channel.
• Maintain working relationship with key stakeholders, e.g., South On-Premises team, Regional Sales
team, Marketing team, Customer service team, accounting team and Brand Principles.
• Ad hoc required from management.• Having experiences in the spirits/ FMCG industry
• Dynamic, self motivated leader with proven track record in developing team capabilities
• Proven success in achieving business revenue and brand objectives
• Good communication and negotiation with customers in different levels
• Excellent relationship and networking skills
• Flexible working time, be able to visit outlets at night, and travel when required
• Good planning, team-work skills
• Positive attitude with customers
• Quick actions and solution for customer requirements or problem may have
• Enthusiast, passionate and willing to learn
• Creative ideas are always welcome to the team and the companyCompetitive income with 100% salary and allowance on probation
Monthly sales incentive
Gift on special occasion
Salary review at least one times per year
Annual KPIs bonus
Annual Leave: will be 12 working days per calendar year, pro-rata for the 1st year of employment, max +7 Annual leave adding.
Good Insurance added premium healthcare insurance
Be provided with high performance laptop and screen
Sau 30 năm sáng tạo và phát triển, TBS đang từng bước khẳng định vị trí trên thị trường với 6 lĩnh vực kinh doanh trụ cột: Sản xuất Công nghiệp Da giày, Sản xuất Công nghiệp Túi xách, Đầu tư - Kinh doanh - Quản lí Bất động sản & Hạ tầng công nghiệp, Cảng & Logistics, Du lịch, Thương mại & Dịch vụ. Tập trung đầu tư và phát triển vào 6 ngành trụ cột chính, TBS hướng đến trở thành công ty đầu tư quốc tế đa ngành uy tín tại Việt Nam và khu vực, từng bước góp phần giúp cho ngành công nghiệp nước nhà tham gia sâu hơn vào chuỗi giá trị toàn cầu. Trong quá trình hoạt động, xây dựng và phát triển theo định hướng đã nêu, mỗi ngành nghề đều có những thành tích, thành công đáng kể góp phần quan trọng vào sự phát triển vững mạnh của TBS.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Các hoạt động văn hóa, văn nghệ
- thể thao dành cho CB-CNV;
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
- Công ty chúng tôi được thành lập năm 2021
Mission
- TBS hướng đến trở thành công ty đầu tư quốc tế đa ngành uy tín tại Việt Nam và khu vực, từng bước góp phần giúp cho ngành công nghiệp nước nhà tham gia sâu hơn vào chuỗi giá trị toàn cầu