1. New product sourcing & development:
- Conduct market research & analysis to identify customer needs and product opportunities. Keep updating market trends via market observation, market visits.
- Identify category growth's opportunities. Work with category head to establish plans and goals for each product sourcing/ development project. This includes setting objectives, product KPIs & timeline.
- Source products & suppliers to deliver project's objectives. Ensure competitive edge in terms of selling price, commercial margin, product modernity and quality.
2. Sale strategy & category management:
- Implement and evaluate the effectiveness of product display to optimize store layout.
- Develop sales strategies to manage retail prices, run campaigns, other sales & marketing programs and optimize investments suppliers.
- Responsible for sales and gross profit according to set KPI and inventory turnover management.
- Manage current and potential customer database, analyze customer's needs and behaviors to improve customers experience.
- Keep track of product & category performance
- Develop plan to improve category growth
3. Suppliers management:
- Identify, establish and grow strategic partnerships
- Negotiate trade terms/contracts annually/ investment with suppliers
- Proactive to develop supplier network (local & international)
4. Cross-function collaboration
- Work closely with stores, planning team, QA & compliance team, Social content & Visual team to deliver business's objective
***About Concung.com
Working time: 8:30 - 17:30 Monday - Friday
Working place: 14th Floor, Phu My Hung Tower, Tan Phu Ward, Dist. 7, HCMC
Working time: 8:30 - 17:30 Monday - Friday
Working place: 14th Floor, Phu My Hung Tower, Tan Phu Ward, Dist. 7, HCMCYêu Cầu Công Việc
- University graduate & above. GPA greater than 7.5 is a plus
- 6 months of proven business development/ merchandising/ product development/ marketing experience is a plus
- Good with numbers, strong communication, enthusiastic, honest, hardworking
- Strong negotiation & communication skills in both English & Vietnamese
- Strong business development, planning skills & analytical ability
- Ability to adapt quickly & work under a fast-space environment
- The passion of the merchandise career and passion of sale
***Benefit
Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement
Participate in the Employee Stock Option Program
Work in a dynamic, open, creative environment
Regular training, company team building, birthday bonusChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Sau 30 năm sáng tạo và phát triển, TBS đang từng bước khẳng định vị trí trên thị trường với 6 lĩnh vực kinh doanh trụ cột: Sản xuất Công nghiệp Da giày, Sản xuất Công nghiệp Túi xách, Đầu tư - Kinh doanh - Quản lí Bất động sản & Hạ tầng công nghiệp, Cảng & Logistics, Du lịch, Thương mại & Dịch vụ. Tập trung đầu tư và phát triển vào 6 ngành trụ cột chính, TBS hướng đến trở thành công ty đầu tư quốc tế đa ngành uy tín tại Việt Nam và khu vực, từng bước góp phần giúp cho ngành công nghiệp nước nhà tham gia sâu hơn vào chuỗi giá trị toàn cầu. Trong quá trình hoạt động, xây dựng và phát triển theo định hướng đã nêu, mỗi ngành nghề đều có những thành tích, thành công đáng kể góp phần quan trọng vào sự phát triển vững mạnh của TBS.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Các hoạt động văn hóa, văn nghệ
- thể thao dành cho CB-CNV;
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
- Công ty chúng tôi được thành lập năm 2021
Mission
- TBS hướng đến trở thành công ty đầu tư quốc tế đa ngành uy tín tại Việt Nam và khu vực, từng bước góp phần giúp cho ngành công nghiệp nước nhà tham gia sâu hơn vào chuỗi giá trị toàn cầu