Mô tả công việc
Receive hard copy of payment documents from Hanoi based respective departments and validate against soft copy in the system and communicate to HCMC Centralised team to proceed payments.
Circulate payment voucher for Hanoi based GD&039;s signature and approval for payment.
Circulate fixed deposit (FD) agreement or instructions for Hanoi based GD&039;s signature and certified with company chop.
Preparation or circulation of Board resolutions- new bank account or change of bank mandate for Hanoi based GD&039;s signature and certification with company chop and submitted physically to the banks.
Organize hard copy of finance documentation and filing/manage document storage per requested by company internal policies and regulations.
Issue reminder letters for debt collections to all tenants and follow up.
Other admin works and ad- hoc as assigned by managers.
Yêu cầu công việc
Field of Study: Economic/Accounting.
SAP experience is a plus.
Education Level Required: Bachelor.
1–2 years working experience, experience with AR/AP functions is a plus.
Meticulous, with a keen eye for details and a hands- on person.
Excellent communication and interpersonal skills, organizational, and ability to excel under pressure and manage tight deadlines.
Proficient in MS Office.
Professional Designations: Real Estate.
Fluent in English.
Quyền lợi
Health insurance: 24/7 personal and medical insurance.
Salary : 16.000.000 VND per month.
Annual leave: 12 days of annual leave according to Vietnam law.
13th month salary bonus.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-28 21:20:02
CX Technology là nhà cung cấp hàng đầu về các thành phần và bộ phận rèn nguội và ép nhựa. Năm 2011, CX đã tổ chức lại hoạt động kinh doanh sản xuất của mình thành Bộ phận rèn và Bộ phận ép nhựa. Các đơn vị kinh doanh này sẽ cùng nhau tập trung vào các bộ phận loa, phụ tùng ô tô, ốc vít công nghiệp và các bộ phận phun cho thị trường hàng tiêu dùng. CX nỗ lực mang lại sự hài lòng trọn vẹn cho khách hàng thông qua các dịch vụ toàn diện và chuyên nghiệp; khả năng thiết kế và phát triển các thành phần đa dụng, đa chức năng; và các sản phẩm có giá trị gia tăng cao hơn được phân phối thông qua việc đúc quá mức các bộ phận bằng nhựa và kim loại.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1996
Mission
- Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.