Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. Managing the Guest Experience
• Intervene in any guest situation as needed to ensure guest satisfaction is achieved.
• Ensure smooth and efficient operations of the Club Lounge.
• Empower Guest Relations team members to provide excellent customer service.
• Provide immediate assistance to guests as requested.
• Serve as a leader in displaying outstanding hospitality skills.
• Set a positive example for guest relations.
• Respond to and handle guest problems and complaints.
• Ensure employees understand guests’ expectations and parameters.
• Interact with guests on a regular basis throughout the property to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.
• Participate in the development and implementation of corrective action plans to improve guest satisfaction.
• Record guest issues in the Glitch report and hand over to Duty Manager.
• Function as a Guest Relations Officer.
• Assist the Front Desk team in check-in and check-out to ensure smooth operations.
• Perform other tasks assigned by Guest Relations Manager and Upper Management.
2. Assisting Human Resources Activities
• Observe service behaviors of Guest Relations team members and provide feedback to individuals.
• Conduct training sessions on Guest Services and Job related skills.
• Provide coaching and counseling to all subordinates to ensure personal and professional development.
• Lead and motivate the team to achieve targets allocated.
• Celebrate successes and publicly recognizes the contributions of team members.
• Support Department Head with the Employee Performance Review Process.
3. Serving as a Manager on Duty when needed
• Observe Property operations and ensure the highest level of service is well maintained.
• Represent the Property Management in resolving any guests’ related situations.
• Participate in investigation of guest incidents when necessary.
• Handle the tracking of guest service issues.
• Understand and, if necessary, implement all emergency plans including accident, death, elevator, thefts, vicious crimes, bombs, fire, etc.
• Ensure property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standards (SOPs).
• Assist Duty Manager in making all related reports.
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. At least three years experience in a similar role in high volume hotels and/ or resorts.
2. Diploma in Hotel Management or related field, and Bachelor’s degree preferred.
3. Extensive knowledge of the Opera system and other Computer systems.
4. Excellent command of English and Vietnamese.
5. Ability to speak Korean/ Chinese/ Japanese as an advantage.
6. Excellent training and coaching skills.
7. Good management and leadership skills.
8. Ability to work shifts and under pressure.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
1. At least 5 years’ experience as Assistant Chief Engineer in scalable four or five star hotels/ resorts.
2. Bachelor’s degree or higher in construction/ engineering or related discipline.
3. Proven record of successful experience in management, budgeting, goal setting and achieving, all aspects of the building services.
4. Ability to demonstrate, motivational, leadership skills, problem solving, planning and organizing, decision making, prioritizing, delegating training and developing and producing results.
5. Excellent command of English.
Yêu cầu hồ sơ
DICentral Corporation là một công ty công nghệ thú vị, định hướng tăng trưởng chuyên cung cấp dịch vụ đặc biệt và các giải pháp thương mại điện tử từ doanh nghiệp đến doanh nghiệp đáng tin cậy và giá cả phải chăng nhất cho khách hàng ở Hoa Kỳ và trên toàn thế giới. Nhân viên tại DIcentral được thưởng các phúc lợi và mức lương cạnh tranh. Các thành viên trong nhóm của chúng tôi tận hưởng cơ hội làm việc trong một môi trường hợp tác năng lượng cao, nhịp độ nhanh, với một công ty đang trải qua sự tăng trưởng đáng kể trong một ngành công nghiệp mới nổi nhanh chóng.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
- Hoạt động tập thể: company trip, teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2006
Mission
-
Công ty hàng đầu về cung cấp và tư vấn giải pháp quản lý doanh nghiệp.TrueCommerce là mạng lưới chuỗi cung ứng toàn cầu có hiệu suất cao, cung cấp khả năng hiển thị và quản lý chuỗi cung ứng được tích hợp đầy đủ, từ đầu đến cuối. Chúng tôi đã hỗ trợ một số thương hiệu lớn nhất trên thế giới cải thiện hiệu suất chuỗi cung ứng của họ: P&G, Schneider Electric, TJ Maxx, Office Depot, v.v.Để biết thêm thông tin, hãy truy cập trang web của chúng tôi .
Review DIcentral Company Limited
Lương thưởng thấp, sử dụng công nghệ cũ nên không học hỏi được công nghệ mới. Cách làm việc không hiệu quả, họp hành nhiều mất thời gian(rv)
BHXH đóng full lương, và có thêm Bảo hiểm 24/24 đối với nhân viên chính thức trên 1 năm.(rv)
Phù hợp với sinh viên, các vị trí còn lại phù hợp với kinh nghiệm dưới 5 năm, 9x là hợp lý, 8x vào hơi khó (rv)