Mô tả công việc
1. Engaging leadership that inspires and empowers the VIP services staff.
2. Provides strategic direction for the department and proactively conveys guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.
3. Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels.
4. Oversees facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
5. Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
6. Hires, trains, motivates and provides on-going communication to staff to deliver first-class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.
7. Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilisation of manpower and facilities.
8. Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.
9. Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily VIP arrivals of special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.
10. Creates and maintains a refined yet welcoming VIP guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.
11. Prepared to execute Manager on Duty responsibilities when necessary. Track, comment on Boujee images and make sure it matches with the company brand.
12. Manage team in regular interactions, integrating strategic communication plans to ensure a lively description of business at all the times.
13. Make sure to spot checks on the Front Office and VIP team on dress code and make sure the teams are well groomed to serve our guests.
14. Other tasks assigned by the General Manager from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng các ngày lễ, tết, tháng 13
BH tai nạn và sức khỏe Bảo Việt
Đóng BHXH từ khi thử việc
Team building
Yêu cầu công việc
- Over 3 years Customer services experience required on Nightlife/F&B/Hospitality/Aviation. One year management experience required.
- Must present a well-groomed appearance.
- Exceptional and professional communication skills, both oral and written.
- Organised, can multi-task, superior problem solving skills and detail-oriented.
- Manage department budget and assure that expenses are maintained within agreed parameters. Proven record in maintaining unfailing, high quality service levels in luxury clubs/bars.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Fastboy Marketing là một trong những công ty marketing của người Việt lớn nhất nước Mỹ. Khách hàng của Fastboy chủ yếu là người Việt sống tại Mỹ. Đến với công ty, các bạn có cơ hội được tiếp xúc với chủ các doanh nghiệp tại Mỹ, học hỏi về nền kinh tế và văn hóa kinh doanh tại Mỹ. Khi trở thành nhân viên chính thức, các bạn sẽ được training một các bài bản về việc chăm sóc khách hàng Mỹ. Cải thiện kĩ năng giao tiếp, trình độ tiếng anh . Môi trường trẻ trung, cởi mở và năng động.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Xây dựng đội nhóm
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- 2016: Fastboy Marketing đã đạt tới con số 2000 khách hàng với đội ngũ nhân viên lên tới 60
- 2012: Công ty Fast Boy Marketing được thành lập
Mission