- Máy tính xách tay
- Đồng phục
- Thưởng
- Chế độ nghỉ phép
- Develop a country strategy that leverages the international brand positioning while catering to the specific needs and priorities of the target market. This will contribute to the continued growth of the brand and foster a strong relationship with local consumers.
- Define the strategic orientations and the 3-year marketing plan for the category, monitor the portfolio (new launches, pillar products’ renewal and animation of core catalogue). This will ensure our brand remains competitive, adapts to market changes, and achieves sustainable growth.
- Implement new launches with a focus on intense consumer engagement, leveraging a localized marketing mix (IMC/360/Digital/Retail) and creating memorable brand experiences through brand events, store activations, and strategic partnership.
- Mobilise and collaborate with other departments (retail, merchadise, education, etc. ) and global team to build broader business strategy.
- Monitor the local adaptation of communication materials (imagery, digital, point of sale)
- Make recommendations to management on the category based on one’s expertise of the consumer, market and competitors.
- Own the brand patrimony, guarantee the brand identity: ensure that all actions are in line with the sense of purpose while nourishing the brand.
- Monitor the retail marketing strategy working hand-in-hand with the retail team, store manager and education/training team and monitor the proper implementation of retail materials (services, advice, etc.).
- Build, develop and manage a strong and talented team, train them and develop their expertise and know-how.
Experience
- At least 2 years of experience in brand/ marketing experiences at equivalent roles required in luxury retail industry
MARKET & CONSUMER INSIGHT
- Identify market drivers
- Translate trends and consumer knowledge into meaningful insights brand development.
- Build memorable brand experiences though brand event/ store activation.
- Obsess with driving footfall traffic to stores.
- Develop integrated campaigns that work.
- Integrate retail & shopper expertise.
- Deliver excellence with agility and rigor.
- Integrate sustainable, business consciousness.
- Creates collaboration for bigger success.
- Shares & leverages best practices.
- Excellent stakeholder management and leadership skills
- Entrepreneurial vision is critical. Identify creative opportunities and challenges; present strategic and creative solutions
- Business savvy
- Communication & problem-solving skills
- Customer-oriented
- University degree in Economics, Marketing, Business Administration, an MBA is a plus.
G.A. Consultants Vietnam là một công ty hàng đầu hoạt động tại Việt Nam, chuyên cung cấp dịch vụ tư vấn và tuyển dụng nhân sự thuộc dạng cao cấp và xuất sắc.
Với việc vận hành trang web tuyển dụng "Vieclambank",chúng tôi luôn mang đến cơ hội việc làm tốt nhất cho người Việt Nam tìm việc. Bằng sự bao phủ rộng rãi về các ngành nghề và cơ sở dữ liệu ứng viên phong phú, chúng tôi đã và đang hỗ trợ ứng viên tìm được vị trí phù hợp để phát triển sự nghiệp của mình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2012
Mission
Chúng tôi vận hành "GA Class", nơi cung cấp giáo dục tiếng Nhật, hợp tác với các trường đại học quốc gia của Việt Nam, Đại học Công nghệ Thành phố Hồ Chí Minh và Đại học Công nghệ Thành phố Hồ Chí Minh. Chúng tôi giới thiệu những kỹ sư xuất sắc mà chúng tôi đã tuyển chọn và đào tạo cho các công ty Nhật Bản, đồng thời cung cấp dịch vụ theo dõi sau khi họ được tuyển dụng.