Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Job Description
· Identify, source, and assess Airline's performance to ensure quality, cost-effectiveness, and timely delivery of goods and services. Manage and Evaluate the logistics service provider. Establish the Global Pricing Governances
· Establish and maintain strong relationship with Airlines and Logistics Service Providers to negotiate favorable rates, service levels, and strategic partnership
· Manage contract negotiations, including rate agreements, service commitments, and performance metrics
· Engage and drive negotiations and involve in RFQ bidding with Air freight to secure the best rates in terms of pricing and space for cost saving/ efficiency
· Develop and establish the optimal air procurement strategy to maximize the revenue through Air product solutions enhancement as a leader
· Collaborate with Innovation and Operations team to develop the best/ most effective Air products solutions to potential clients
· Act as the primary point of contact between the company and key airline/LSP partners. Collaborate with internal stakeholders to optimize procurement processes and ensure alignment with business goals
· Ensure compliance with international air cargo regulations, including customs, security, and environmental standards
· Logistics Integration/ Local contract – Setup the customer's Purchasing & Pricing rate. Based on the rate, implement the integrated contract and select the optimized Logistics service provider
Required working experience
· Minimum 15+ years of related working experience in Global Logistics Company or Airline/ Air Freight industry
· Experience in negotiating and managing relationships with carriers and co-loaders
· Experience with Global Account or pricing in Headquarter/ Regional Head Quarter
Required language
· Fluent in English
· Fluent in Korean (Prefer)
Required knowledge and skills
· Deep understanding of Air spot rate and Supply Chain Management
· Strong in Air cargo sales experience- B2B Sales and Marketing Experience
Benefits
· Bonus 13th
· Bonus MBO - 2 months (up to 2.2 months)
· Health insurance 24/7
· Work day: from Mon - Fri, off Sat & Sun
· Contribute compulsory insurance from probation period
· Group dinner, YEP, Team Building, Company Gift
Gmass HR được thành lập với đội ngũ chuyên gia giàu kinh nghiệm về nhân sự. Chúng tôi nhận thấy Gmass HR cung cấp giải pháp nhân sự chất lượng cho các doanh nghiệp hoạt động tại Việt Nam và nước ngoài. Sau 5 năm hoạt động tại Mỹ, chúng tôi quay trở lại Việt Nam và mở chi nhánh tại Biên Hòa, Đồng Nai với đội ngũ hơn 20 chuyên gia cung cấp nhân sự cho hơn 45 khách hàng ở nhiều lĩnh vực: Chuỗi cung ứng, logistics, giao hàng nhanh chóng. , sản xuất, kỹ thuật, dầu khí, ngân hàng, thương mại và dịch vụ. Với đội ngũ chuyên gia giàu kinh nghiệm, áp dụng hệ thống quản lý nhân sự hiện đại, chúng tôi đang được khách hàng đánh giá là nhà cung cấp giải pháp nhân sự toàn diện, chất lượng tốt. Tự hào là công ty quy tụ nhiều chuyên gia tư vấn tuyển chọn và tìm kiếm điều hành giàu kinh nghiệm cũng như kỹ năng tuyển dụng được đào tạo bài bản, công ty Gmass HR Solutions Ltd. ngày càng nâng cao uy tín của mình trong lĩnh vực dịch vụ nhân sự.
Review Gmass HR Solutions VietNam
Môi trường thoải mái, sếp và đồng nghiệp hỗ trợ nhiệt tình
Môi trường làm việc của công ty cởi mở và hỗ trợ
Môi trường công ty khá tốt
Những nghề phổ biến tại Gmass HR Solutions VietNam
Bạn làm việc tại Gmass HR Solutions VietNam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn