Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
· Organize and arrange tasks for sales consultants (SC) and store manager (SM).
· Implement the oriented marketing programs and sales activities.
· Resolves conflicts, handle customer’s complaints that related to sales activities.
· Propose the sales plant to increase sales.
· Recruit, train and develop SC and manage their performance.
· Propose sale policy, sales bonus policy for SC if any.
· Monitor and implement sales procedure and customer care policy.
· Work with related partner to build an effective management system for sale activities and to maintain target customers.
· Co-ordinate and delivery goods among stores. Ensure the minimum inventory in the store.
Yêu Cầu Công Việc
- From 2 to 3 years’ experience in a similar position.
- Fluency in Cambodia (necessary) and English or Chinese (preferred)
- Graduate from college or higher level
- Experience in retails – Fashion and accessories
- Ability to work under pressure
- Good at Computer skills
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: 800 - 1,000 USD
GoodFood – một công ty của Úc – là nhà phân phối chính các loại thực phẩm cao cấp nhập khẩu từ khắp nơi trên thế giới. Bên cạnh việc cung cấp các sản phẩm thực phẩm chất lượng với giá cả cạnh tranh, GoodFood tin rằng thành công của chúng tôi phụ thuộc vào thành công của khách hàng. Chính niềm tin này đã khiến GoodFood nỗ lực hết mình để nuôi dưỡng những mối quan hệ tốt nhất với khách hàng - mục tiêu của chúng tôi là trở thành người dẫn đầu ngành.