Mô tả công việc
Turning out Sales from Hotline
Maintaining and developing relationships with existing clients and potential clients, offering the best customer service during and after order purchase.
Consulting and answering clients&039; queries about the company product & service.
Receiving calls from the hotline and collecting adequate information about clients (company name, phone number, person in charge, demand, etc.)
Handling quickly and efficiently one- off orders from different channels (hotline & online) from small clients.
Verifying Leads and convert to meetings
Searching & collecting clients’ information according to the required list, assessing the potential; and allocating verified leads to Sales Managers by turn.
Other tasks as assigned by the Line Manager.
Setting up meetings with potential clients for Line Manager/ Sales Managers.
Updating the report on requests from Line Manager.
Coordinating with the sales team and other departments to achieve business goals.
Making the first calls to new potential clients to offer initial advice on products and services based on their demands.
Yêu cầu công việc
Able to work under pressure;
Good at time management skills & work priority;
Good at communication & negotiation skills, ability to handle and solve arising problems quickly and effectively;
At least 01 year of experience at relevant positions;
Teamwork spirit but able to work independently;
Quyền lợi
Good chance to study and develop career path stably.
Quality work environment, flexibility, being innovative and rewarded for efforts
100% statutory insurance as per the labor law
100% gross salary in probation
Bao Viet Healthcare insurance.
Giới tính yêu cầu: | Nữ |
Cập nhật gần đây lúc: | 2024-01-30 22:30:31 |
Ra đời vào năm 2015 với xuất phát điểm ý tưởng là hiện thực hóa mô hình KakaoTalk ở Việt Nam, Got It từng bước khẳng định: mọi ý tưởng đều có thể lớn hơn những gì bạn nghĩ, và sức mạnh của công nghệ đóng một vai trò không thể thay thế.
Khi công nghệ bùng nổ, Got It nhận ra nhu cầu ngày càng tăng của việc sử dụng thẻ quà tặng điện tử từ các doanh nghiệp, từ đó cung cấp giải pháp quà tặng toàn diện giúp tiếp cận và chăm sóc khách hàng sau mua. Khác với mô hình tặng quà truyền thống, nhờ ưu thế công nghệ, mô hình quà tặng điện tử giúp doanh nghiệp tối ưu chi phí vận hành và quản lý. Việc triển khai trực tuyến cũng đem đến cơ hội mở rộng quy mô nhanh hơn và phá vỡ rào cản địa lý khi doanh nghiệp
Review GOT IT
Trải nghiệm phỏng vấn không tốt , không tôn trọng ứng viên. (rw)
Nhân viên mới đều được cấp Macbook, văn phòng có hỗ trợ đồ ăn vặt
Được cấp Macbook. Đồng nghiệp thân thiện. Nhiều cơ hội học hỏi nâng cao kiến thức