Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
I. Line Manager :
• Medical Manager
• General Director
II. Main duty :
• You will represent our medical brands for the medical channel (hospitals, clinics, and pharmacies) in the assigned area.
• Follow and implement our medical strategy (product, speech, price, promotion program, event, assortment, reach our sales target).
• Organize and coordinate medical events
• Frequent field visits with the team to ensure the respect of the company and brand strategy. Plus give
suggestions to improve the customer visit (coaching)
• In charge of the future of the company by looking for new customers and investigating market potential in provinces (frequent business trips in provinces).
III. Main tasks :
1. Management:
• Supervise the medical team in the planning of the visits (check visit plans, report and make sure that the database is updated, follow the sales report)
• Ensure that the team has a high level of knowledge of our products
• Opening new accounts with the medical team to find new customers
• Coordinate with the medical team the organization of the medical event (scientific workshop, lunch, conférence…)
• Support medical team to resolve the issue on the field (doctors’ requests, complaints, etc.)
2. Reporting
• Provide to managers with the information collected on the field about, competitors, and markets.
• Report to managers about the customers visited and the activities on the fields
• Report about the sales performances
3. KOL
• Meet and build a good relationship with KOL
• Make partnership programs with KOL in order to develop our brand
• Organize events with KOL as conferences, workshops
• Visit new KOL and make them loyal to the brand
Yêu Cầu Công Việc
Education: Medicine or Pharmacy Bachelor degree. (a must)
At least 2 year of experience in the same position in the pharmaceutical and cosmetic business (Sales) (a must)
Negotiation, communication, selling, team management, planning, and timing management skills.
Flexible, hard-working, work pressure, Medical channel insight.
English: Intermediate
Benefits
- Private Health Insurance
- Full SHUI of Basic salary
- 13th-month salary
- Quarterly bonus
- Discount code for employee
- Happy hour party, team building party, company trip, ...
- Professional working environment
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Đặt cho mình câu hỏi “Tại sao, chuỗi nhà hàng bán thịt đông lạnh của nước ngoài lại phát triển mạnh trên đất Việt mình như vậy?”
Từ những câu hỏi tại sao, cùng lòng tự hào dân tộc, thương hiệu Bò tơ Nhân Phát đã được các founder Việt bắt tay vào hiện thực hóa, nhằm mục tiêu đưa đặc sản Việt vươn xa hơn, khẳng định và nâng tầm giá trị ẩm thực Việt trong lòng tất cả mọi người.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
-
Năm 2016, nhà hàng đầu tiên mang thương hiệu Bò Tơ Nhân Phát đã chính thức có mặt trên đất Sài Gòn tại 160 Đặng Nguyên Cẩn, Phường 13, Quận 6 là câu trả lời thiết thực nhất với mục tiêu đưa đặc sản Việt vươn xa hơn, khẳng định và nâng tầm giá trị ẩm thực Việt trong lòng tất cả mọi người.
Mission
Sứ mệnh mang đến cho khách hàng trải nghiệm tuyệt vời nhất về chất lượng và dịch vụ; lan tỏa tinh thần tự hào thương hiệu Việt bằng cả trái tim. Bò tơ Nhân Phát đã và đang không ngừng nỗ lực hoàn thiện dịch vụ mỗi ngày. Đến với Bò tơ Nhân Phát, bạn không chỉ đơn thuần trải nghiệm một món ăn ngon mà còn là dịch vụ tử tế từ tâm của đội ngũ nhân viên nhà hàng. Không quá cầu kỳ nhưng vô cùng thoải mái và ấm cúng để họp mặt gia đình, bạn bè.