Mô tả công việc
- To take down reservations by phone, fax or any other form of communications and make the reservations or amendments according to the Reservations Procedure.
- To follow-up on Billing Letters and send out Confirmation Slip when required during 24 hours.
- To ensure that all Correspondence and Billing Letter is filled under date / month / year sequence or in alphabetical order.
- To inform immediately related department of any last minute VIP’s, Suite Bookings, same day transportation or any unusual information concerning the expected arrivals for further action.
- To ensure that all Travel Agent and Corporate Companies Rate are strictly confidential.
- To ensure all reservations queries are replies within 24hours.
- To implement an effective filling system for different types of correspondences daily.
- To inform the Revenue Manager/Front Office Manager of any cancellation of room bookings as a result of guest dissatisfaction with services and facilities.
Quyền lợi được hưởng
- Local and international training course
- 05 working days | 02 days-off per week
- Staff duty meal & uniform are provided by Hotel
- Free motorbike parking
Yêu cầu công việc
- Good-to-excellent English communication skill
- Team-oriented, Hard-working, Well-organized
Yêu cầu hồ sơ
Apply through Hotel job
Hotel de l'Opera nằm cách Nhà hát lớn xinh đẹp của Hà Nội chỉ một bước chân. Khách sạn chắt lọc những gì tốt nhất của Hà Nội – điểm nhấn thuộc địa trong kiến trúc và thiết kế nội thất sân khấu tương phản với không gian hiện đại để giải trí. Khách sạn là khách sạn boutique đầu tiên ở trung tâm Hà Nội, có 107 phòng và dãy phòng; mỗi nơi đều là một nơi tôn nghiêm được coi là cẩn thận của sự thoải mái xa hoa, với mọi tiện nghi xa hoa và sự tiện lợi được kết nối của Thế kỷ 21 được lựa chọn thủ công cho chất lượng của nó. Các nhà hàng, quầy bar, WiFi miễn phí đều kết hợp với nhau để mang đến một điểm nhấn hoạt động.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành