TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
The e-commerce industry has seen tremendous growth in recent years and has become a hotly contested space amongst leading Internet companies, and its future growth cannot be underestimated.
With millions of loyal users globally, we believe TikTok is an ideal platform to deliver a brand new and better e-commerce experience to our users. We are looking for passionate and talented people to join our product and operations team, together we can build an e-commerce ecosystem that is innovative, secure and intuitive for our users.
Join us as we drive the future of e-commerce here at TikTok.
Responsibilities:
- Growing and nurturing Tiktok Shop creators via both one-to-one management and communication
- Develop quarterly and monthly operation plans for creators to maintain creators‘ content supply and increase creators' earning potential on TikTok Shop
- Organise operation actions for creators to build up big scale livestream and understanding of TikTok Shop policies both online and offline
- Coordinate with brands and sellers to build partnerships and collaborations with creators to achieve healthy platform growth and ensure healthy return on investment for platform
- Onboard potential top celeb/KOLs to TTS and incubate them to be TOP TTS creators
- Cooperate with campaign and marketing teams to initiate marketing activities to enhance creators and TTS' publicity
Minimum Qualifications:
- Minimum Bachelor's degree in Business Administration, Marketing, Communications or a related field
- Minimum 3 years of experience in influencer/ celebrity /KOL management
- Proficient in English
- Prior experience in e-commerce aff business and having celebrity resources is preferred
- Proven ability to plan and execute online and offline events
- Good data-driven mindset and great communication skills
Ẩn mình giữa những núi đá vôi cao chót vót và những hòn đảo tươi tốt, Hôtel Perle D'Orient Cat Ba – MGallery chào đón du khách đến với thế giới tĩnh lặng vẻ đẹp, sự khám phá nhàn nhã và những thú vui cây nhà lá vườn. Khu nghỉ dưỡng mang lại một mang tính quốc tế với phong cách Đông Dương cổ điển, đồng thời mang đến cho du khách tầm nhìn tuyệt đẹp ra Vịnh Lan Hạ và Vườn Quốc gia Cát Bà gần đó. Với cách bố trí theo phong cách mở được mô phỏng theo những ngôi nhà truyền thống của Việt Nam, mỗi phòng trong số 121 phòng tại Hôtel Perle D'Orient đều được thiết kế để gợi lên lịch sử lâu đời của Đông Dương. Đó là một lịch sử trở nên sống động trong phong cách trang trí nội thất đầy đủ tiện nghi: gỗ cứng chất lượng cao sàn nhà, bồn tắm có chân đế kiểu cũ, ghế đan bằng mây, quạt trần truyền thống và các chi tiết phức tạp. các mẫu ốp lát. Tất cả đều sử dụng chất liệu và nội thất cổ điển mang hơi thở Đông Dương thời hoàng kim