In the Platform Support role, you will represent SPX in interactions with key clients to ensure mutual objectives are met. You will coordinate and manage projects or initiatives involving the clients, and internal teams, interpret performance data, and oversee key performance indicators (KPIs). Your responsibilities include project coordination, resolving client-related issues, and collaborating with internal teams to enhance the customer experience. Additionally, you will be responsible for maintaining SOPs and managing operation-related tasks.
- Client Representation and Coordination:
- Act as the primary liaison between SPX and key clients to ensure alignment on objectives.
- Coordinate and oversee projects or initiatives with key clients/internal teams, ensuring adherence to scope and timelines.
- Review and maintain SOPs related to key clients to ensure operational consistency and efficiency.
- Coordinate with internal teams to ensure optimal performance on BAU days and campaign days, covering aspects such as goods handover, headcounts, working schedules, space allocation, and more.
- Address and resolve issues affecting key clients to enhance customer experience.
- Collaborate with internal teams to identify, analyze, and resolve problems
- Manage internal issues related to operations.
- Data Analysis and Performance Monitoring:
- Ability to interpret data, reports, and dashboards to provide actionable insights.
- Monitor and track KPIs through established systems.
- Conduct daily performance monitoring to ensure targets are met.
- Additional Responsibilities:
- Perform other tasks as assigned by the team lead to support overall team objectives and operations.
- Working time: Monday - Saturday
- Bachelor’s degree in Business Administration, Project Management, or a related field.
- Proven experience in project coordination or management, with client-facing responsibilities preferred.
- Strong analytical skills with the ability to interpret data and generate insights.
- Excellent problem-solving abilities with a proactive approach to issue resolution.
- Effective communication and interpersonal skills for collaboration with internal teams and clients.
- Experience with SOPs and warehouse operations is a plus.
- Strong stakeholder management skills.
- English to effectively collaborate with stakeholders across regions.
Công ty TNHH Công nghệ Koh Young, một nhà cung cấp thiết bị đo lường và kiểm tra hàng đầu và cung cấp thiết bị và giải pháp, phục vụ rất nhiều lãnh đạo ngành công nghiệp trong lĩnh vực bán dẫn, bán dẫn, , y tế, công nghiệp, và bán dẫn Chúng tôi có trụ sở chính tại Seoul Hàn Quốc, chúng tôi duy trì các văn phòng tại Đức, Hoa Kỳ, Trung Quốc để liên lạc chặt chẽ với khách hàng của chúng tôi với đối tác bán hàng và hỗ trợ mạng trên tất cả các lục địa, quốc gia và tiểu bang
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2002
Mission
Koh Young đang dẫn đầu cuộc cách mạng THÔNG MINH để đẩy nhanh sự phát triển của đổi mới công nghiệp và y tế vì lợi ích của nhân loại và xã hội.
Review Koh Young Technology Inc
Có thể đăng ký nghỉ summer holidays (1 tuần) + winter holidays (1 tuần). Được học các khóa học tiếng Anh online chất lượng.(rv)
Phỏng vấn có 2 vòng 1 vòng technical và 1 vòng pv qua skype vs sếp hàn nhé. Sau vòng đó công ty sẽ yêu cầu cung cấp sao kê lương 6 tháng, bảng điểm đại học + chứng chỉ bằng cấp các kiểu (rv)
Sếp thoải mái, thân thiện, tốt bụng(rv)