Mô tả công việc
Providing technical support to clients via phone, email, or chat
Identifying and troubleshooting technical issues reported by clients
Escalating complex issues to L2 or L3 support team members as needed
Creating and maintaining accurate documentation of client issues and resolutions
Collaborating with other teams to ensure client issues are resolved in a timely manner
Providing excellent customer service and maintaining positive client relationships
Use existing tools to log issues and ensure timely follow up with customers and various internal teams for ticket closures
Yêu cầu công việc
Strong technical knowledge of Windows operating systems, hardware, and software.
Excellent English communication skills, both verbal and written.
Experience providing technical support in helpdesk or customer service environments.
Ability to work independently and as part of a team
Strong problem-solving and analytical skills
Knowledge of networking principles and protocols is a plus
Spoken and written Mandarin will be an added advantage for communicating with chinese speaking vendors)
Quyền lợi được hưởng
An international working environment with friendly and passionate colleagues
Onsite opportunity to Japan, and Singapore for training and supporting customer
Meaningful work with experienced & strong technical veterans
Flat structure, simple processes & transparency
In addition to providing you with professional growth, STYL Solutions is also committed to taking care of our employees, personally. As a full-time employee, you are automatically enrolled in our benefits program, which includes:
Attractive compensation, regular assessments, and salary reviews
Annual bonus and performance bonus
19 paid days off per year
1 WFH day per week (-)
100% salary & full social insurance during the probation period
Premium health care insurance (PVI)
Free lunch, snacks, coffee, and tea
Special celebration on 8/3, 1/6, Xmas, Tet holiday...
Outing/team-building activities (trip, sport, dinner...)
(-) Only apply to full-time employees meeting work conscientiousness criteria and maintaining remote productivity.
Working hours: Monday to Friday, 6:00 AM - 4:00 PM
Công ty TNHH Công nghệ Koh Young, một nhà cung cấp thiết bị đo lường và kiểm tra hàng đầu và cung cấp thiết bị và giải pháp, phục vụ rất nhiều lãnh đạo ngành công nghiệp trong lĩnh vực bán dẫn, bán dẫn, , y tế, công nghiệp, và bán dẫn Chúng tôi có trụ sở chính tại Seoul Hàn Quốc, chúng tôi duy trì các văn phòng tại Đức, Hoa Kỳ, Trung Quốc để liên lạc chặt chẽ với khách hàng của chúng tôi với đối tác bán hàng và hỗ trợ mạng trên tất cả các lục địa, quốc gia và tiểu bang
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2002
Mission
Koh Young đang dẫn đầu cuộc cách mạng THÔNG MINH để đẩy nhanh sự phát triển của đổi mới công nghiệp và y tế vì lợi ích của nhân loại và xã hội.
Review Koh Young Technology Inc
Có thể đăng ký nghỉ summer holidays (1 tuần) + winter holidays (1 tuần). Được học các khóa học tiếng Anh online chất lượng.(rv)
Phỏng vấn có 2 vòng 1 vòng technical và 1 vòng pv qua skype vs sếp hàn nhé. Sau vòng đó công ty sẽ yêu cầu cung cấp sao kê lương 6 tháng, bảng điểm đại học + chứng chỉ bằng cấp các kiểu (rv)
Sếp thoải mái, thân thiện, tốt bụng(rv)