Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Việc làm MEALSUITE
Cập nhật 27/06/2025 13:09
Key Responsibilities:
- Provide day-to-day technical support to the Vietnam office, responding to Helpdesk tickets and incidents promptly and professionally
- Manage hardware ordering, logistics, and inventory management for the office. Ensure proper control and visibility of all IT equipment
- Oversee the onboarding process for new hires, including provisioning hardware and setting up accounts (email, software, network access)
- Assist with various Helpdesk projects aimed at improving IT support operations
- Conduct regular audits of IT inventory and ensure that Snipe-IT inventory is updated accurately
- Oversee the upgrade of all remaining Windows 10 devices to Windows 11 to ensure consistency and security across all workstations
- Strong experience supporting Windows laptops and desktops, troubleshooting issues, and ensuring smooth operations
- Proficiency in supporting macOS laptops and desktops
- Experience supporting BYOD mobile devices (Android & iOS)
- Familiarity with Microsoft 365 administration, including Teams, Exchange Online, SharePoint, OneDrive, and Entra ID
- Ability to administer and troubleshoot wireless networks, ensuring connectivity and performance for office users
- Knowledge of networking basics and the ability to troubleshoot common networking issues
- Experience using Helpdesk ticketing systems (Jira Service Management is a plus)
- Familiarity with Linux operating systems and the ability to troubleshoot Linux-based devices
- Experience with Microsoft Office applications (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote)
- Ability to use PowerShell for automation of common tasks and troubleshooting
- Experience with Bash scripting for automating processes on macOS and Linux systems
- Good research and problem solving skills
- 2 - 4 years of experience in a technical support or IT support role, with a focus on hardware and software troubleshooting
- Strong written and oral communication in English and Vietnamese language. Comfortable with interpersonal interactions. No aversion to face-to-face communication
- Outstanding customer service skills - delivers a warm, open, solve-the-problem (non-defensive) experience
- Willingness to explore issues which may not be clearly within the purview of help desk to help a person in need
- Strong written and verbal communication skills to assist non-technical staff and collaborate with remote IT teams
- Strong analytical skills with the ability to troubleshoot and resolve technical issues efficiently
- Stock options
- Vietnam labor law contract with full benefits
- 13th months bonus
- 1 day work remote every week
- Up to 22 days annual leave
- 100% probation salary
- Unlimited access to Udemy Business online learning platform
- Free snacks & beverages
- Flexible working time
- Team events
- Awesome and meaningful products
MealSuite là giải pháp tích hợp đầy đủ, từ đầu đến cuối, chế độ ăn uống, sản xuất thực phẩm, hàng tồn kho, quản lý nhà bếp và điểm bán hàng với sứ mệnh cách mạng hóa hoạt động chăm sóc liên tục thông qua công nghệ dịch vụ thực phẩm. Kể từ năm 1989, những đổi mới đầu ngành của chúng tôi đã trao quyền cho các nhà khai thác dịch vụ thực phẩm trên khắp Bắc Mỹ để hợp lý hóa lao động hành chính, giảm lãng phí thực phẩm, giảm rủi ro và đáp ứng các yêu cầu pháp lý, để họ có thể dành nhiều thời gian hơn tập trung vào điều quan trọng nhất: nâng cao chất lượng cuộc sống của bệnh nhân và người dân của họ.
Review MEALSUITE
Văn phòng đẹp sạch sẽ, giờ làm việc linh hoạt (IT)
Môi trường quốc tế, cải thiện ngoại ngữ và tiếp cận quy trình Agile bài bản
Những nghề phổ biến tại MEALSUITE
Bạn làm việc tại MEALSUITE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn