Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
(1) Recruitment:
- Deliver full recruitment services including job postings, sourcing, interviewing, and employee offers,
- Perform mass recruitment in the different levels: Blue collar, workers, office staff...
- Finding the resource to ensure fulfill the Manpower Request.
- Provide support to managers in the recruitment
- Participate in the selection of staff
- Work closely with Line manager to manager and review, update staff Job description.
- Conduct new staff orientation on organization, and internal labor rules.
- Overall in charge of Training administration.
(2) HR Administration and C& B
- Make sure that staff data/ information and dossier filing system are updated in accurate, confidential and timely manner;
- Prepare, produce HR reports and analysis periodically as per request;
- Manage timekeeping records, employees’ annual leave and others;
- Deliver payslip and explanation if any
- Follow up labor contract, notify the expiration of Labor contract.
- Following staff hiring and resignation process
- Coordinate to manage Social Insurance & explain to staff
(3) Staff interaction
- Following up HR policy and procedure; assist HR Manager to administer discipline matters if any;
- Ensure good relation with the staff, give quick and proper answers to their concerns if any;
- Oversee performance appraisal, promotions, rewards actions.
(4) Other tasks:
- Report to HR Manager.
- Other tasks be assigned by HR Manager, General Manager-Transport & Warehousing
Yêu Cầu Công Việc
- Proficient in English
- Skilled in planning and develop long-term plans and programs and to evaluate work accomplishments.
- High sense of responsibility, positive work attitude.
- Excellent human problem solving skills
- Ability to develop relations with people
- Skilled in negotiation, communication, interpersonal and presentation.
- Have experience in Logistic Industry is preferred
- Good knowledge of Labour Law
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH NEXTOP là một công ty Nhật Bản có trụ sở chính đặt tại Tokyo. Chúng tôi đang tập trung vào kinh doanh trực tuyến bao gồm dịch vụ tài chính trực tuyến, dịch vụ phát triển phần mềm CNTT, dịch vụ vận hành và bảo trì hệ thống CNTT và dịch vụ tư vấn quản lý. Chúng tôi đang nhắm đến khách hàng trên toàn thế giới với tầm nhìn trở thành khách hàng năng động nhất trong ngành dịch vụ trực tuyến.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Thông lượng cao này là do "hồ sơ theo dõi đã được chứng minh" của chúng tôi về khả năng chịu đựng lưu lượng truy cập tăng đột ngột để đáp ứng với những thay đổi trong môi trường thị trường.