Collaborate with product managers and other stakeholders to define system requirements, understand business needs, and implement solutions.
Develop high-quality code and configure Salesforce systems for enhanced functionality and user experience.
Conduct system integrations and data migration activities to ensure continuity and efficiency across platforms.
Provide technical support, addressing and resolving any issues in real-time to minimize business impact.
Maintain up-to-date knowledge of Salesforce features, best practices, and integration patterns.
Participate in the full application life cycle from technical design to development, testing, and deployment.
Manage user roles, security, profiles, workflow rules, and other Salesforce administrative functions.
Customize Salesforce fields, page layouts, record types, reports and dashboards.
Assist in the evaluation and implementation of third-party solutions within the Salesforce ecosystem.Min 5 years of relevant work experience in implementing complex and integration Salesforce projects.
Proven experience as a Salesforce engineer, with a strong understanding of Salesforce architecture and API.
In-depth knowledge of Salesforce OEM customization.
Experience with Salesforce development technologies including Apex and Lightning Components.
Strong analytical and problem-solving skills with the ability to work in a dynamic and team-oriented environment.
Excellent verbal and written communication skills.
Salesforce certifications (e.g., Salesforce Certified Platform Developer I, Salesforce Certified Administrator) are highly desirable.
Note: Open for expat candidates who are based in Ho Chi Minh City.Tech Culture:Teamwork: "Your problem is my problem, my problem is your problem."We believe in Test Driven Development, no test no merge cultureOutput with values, not just code: tech members have chances to talk/work with multiple stakeholders in manabie's ecosystem.
External: leaners, parents, coaches, tutors, teachers, etc. (inter)
Internal: cross functional team consisting of product manager, designers, like-minded programmers, content creators, data scientists, operational personnels, etc.
Automate as much as we can
Công ty TNHH NEXTOP là một công ty Nhật Bản có trụ sở chính đặt tại Tokyo. Chúng tôi đang tập trung vào kinh doanh trực tuyến bao gồm dịch vụ tài chính trực tuyến, dịch vụ phát triển phần mềm CNTT, dịch vụ vận hành và bảo trì hệ thống CNTT và dịch vụ tư vấn quản lý. Chúng tôi đang nhắm đến khách hàng trên toàn thế giới với tầm nhìn trở thành khách hàng năng động nhất trong ngành dịch vụ trực tuyến.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Thông lượng cao này là do "hồ sơ theo dõi đã được chứng minh" của chúng tôi về khả năng chịu đựng lưu lượng truy cập tăng đột ngột để đáp ứng với những thay đổi trong môi trường thị trường.
Review Nextop
Chế độ lương thuởng rất rõ ràng, không mập mờ như mấy công ty mình biết, ở Nextop 1 năm 14 tháng lương là đúng 14 tháng lương, tăng lương 2 lần/năm.(rv)