Mô tả công việc
Job Description
About the Role
We are seeking a highly motivated and experienced ServiceNow Administrator to join our team and play a vital role in supporting our business users. You will be responsible for the day- to- day administration, configuration, and maintenance of our ServiceNow instance, ensuring it meets our needs across various modules, including ITSM, ITOM, SAM Pro, HRSD and WPM.
Responsibilities
Stay up- to- date on the latest ServiceNow features and functionality and implement them to optimize the platform.
Troubleshoot and resolve ServiceNow incidents & requests ensuring timely resolution.
Work collaboratively with IT and business stakeholders to understand their needs and translate them into actionable ServiceNow configurations.
Manage the ServiceNow platform, including user accounts, security settings, and access controls.
Document ServiceNow processes and procedures for future reference.
Develop and maintain ServiceNow reports and dashboards to track key performance indicators (KPIs) and provide insights into IT service delivery.
Configure ServiceNow to automate IT processes and workflows, aligned with ITSM, HRSD, ITOM, SAM Pro and WPM best practices.
Provide ongoing support and training to users on ServiceNow functionalities.
Perform regular system health checks and audits to ensure platform stability and performance.
Assist with the development and implementation of ServiceNow upgrade plans
Yêu cầu công việc
Yêu cầu công việc
Qualifications
Proven experience as a ServiceNow CSA (minimum 2 years).
ServiceNow Performance Analytics and reporting.
Experience with configuration management tools and scripting languages JavaScript, HTML, CSS, and REST/SOAP web services.
Knowledge of a least two of ITSM, ITOM, SAM Pro, HRSD or WPM modules.
Utilizing ServiceNow Flow Designer to create complex workflows with decision points and branching logic.
Strong communication and interpersonal skills.
Strong understanding of IT Service Management principles and best practices.
Integrating workflows with other ServiceNow applications and external systems.
Designing and configuring catalog items for various service offerings (ITSM, HRSD, WPM).
ServiceNow upgrades.
Ability to work independently and as part of a team.
Excellent analytical and problem- solving skills.
Quyền lợi
Renesas Design Vietnam Company Limited aims to provide our employees with comprehensive compensation and benefit plans, and a professional working environment. Some featured benefits are:
- Competitive salary/bonus based on working performance.
- Excellent training program.
- Sport activities and Annual company trip
- 24/24 hour insurance package including social and medical and unemployed insurance
- Fair assessment.
- Team- oriented environment.
- Opportunity for promotion.
- Dynamic people.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-25 21:25:03
Công ty TNHH NEXTOP là một công ty Nhật Bản có trụ sở chính đặt tại Tokyo. Chúng tôi đang tập trung vào kinh doanh trực tuyến bao gồm dịch vụ tài chính trực tuyến, dịch vụ phát triển phần mềm CNTT, dịch vụ vận hành và bảo trì hệ thống CNTT và dịch vụ tư vấn quản lý. Chúng tôi đang nhắm đến khách hàng trên toàn thế giới với tầm nhìn trở thành khách hàng năng động nhất trong ngành dịch vụ trực tuyến.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Thông lượng cao này là do "hồ sơ theo dõi đã được chứng minh" của chúng tôi về khả năng chịu đựng lưu lượng truy cập tăng đột ngột để đáp ứng với những thay đổi trong môi trường thị trường.
Review Nextop
Chế độ lương thuởng rất rõ ràng, không mập mờ như mấy công ty mình biết, ở Nextop 1 năm 14 tháng lương là đúng 14 tháng lương, tăng lương 2 lần/năm.(rv)