We are offering an exciting opportunity for a Technical Lead to join our team in partnership with a leading global communications company. In this hands-on role, you will lead the development and deployment of the OSS/BSS platforms, driving technical excellence across projects. You will play a critical role in delivering innovative solutions that power global voice and data networks, while enhancing engineering practices and mentoring your team. This role includes contributing to after-hours support on a rotating schedule for production-critical platforms.
Key Responsibilities
- Lead and support the development and deployment of OSS/BSS platforms, ensuring stable, secure, and well-architected solutions.
- Improve and mentor engineering practices and agile processes.
- Drive technical decisions and solutions for projects, aligning with our target state.
- Collaborate with internal and external stakeholders to deliver high-impact technical initiatives.
- Participate in after-hours support on a rotating schedule for critical platforms.
- 10+ years of Java experience.
- Experience with large-scale applications (Spring, Hibernate) and message brokers (ActiveMQ, Kafka).
- Experience leading technical initiatives in complex environments.
- Expertise in AWS/cloud technologies, CI/CD, automation, and relational databases.
- Strong skills in developing and deploying secure, reliable software solutions.
- Desirable: Experience with ReactJS, Golang, and Terraform.
- Strong English communication.
- We are experts in international partnerships. This means that you will be a trusted member of the ASW family, and get access to our excellent benefits, plus you also get to work directly with one of our clients.
- In our unique English-speaking environment, you can practice and enhance your English with peers and international client teams based in Australia, UK, US or NZ.
- Get global access to Learning and development programs.
- Great work-life balance.
- Competitive remuneration.
- Excellent medical benefits.
- Great Paid Leave entitlements.
- Company parties/events, future travel opportunities, and other exciting activities.
- Ongoing career opportunities.
- To find out what our people say about working at ASW, visit: https://aswhiteglobal.com/careers/
Công ty TNHH NEXTOP là một công ty Nhật Bản có trụ sở chính đặt tại Tokyo. Chúng tôi đang tập trung vào kinh doanh trực tuyến bao gồm dịch vụ tài chính trực tuyến, dịch vụ phát triển phần mềm CNTT, dịch vụ vận hành và bảo trì hệ thống CNTT và dịch vụ tư vấn quản lý. Chúng tôi đang nhắm đến khách hàng trên toàn thế giới với tầm nhìn trở thành khách hàng năng động nhất trong ngành dịch vụ trực tuyến.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Thông lượng cao này là do "hồ sơ theo dõi đã được chứng minh" của chúng tôi về khả năng chịu đựng lưu lượng truy cập tăng đột ngột để đáp ứng với những thay đổi trong môi trường thị trường.
Review Nextop
Chế độ lương thuởng rất rõ ràng, không mập mờ như mấy công ty mình biết, ở Nextop 1 năm 14 tháng lương là đúng 14 tháng lương, tăng lương 2 lần/năm.(rv)