Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Manage IT assets with software, hardware, licenses... Import and export inventory, inventory assets, liquidate assets.
- Implement, track, store, and extract NDAs, Purchase Requests, Purchase Orders, Contracts, Payment Requests.
- Track IT costs and report by vendor, contract, category, monthly, quarterly, and yearly.
- Follow the list of stores belonging to ACFC and VFBS.
- Make proposals to purchase equipment, transmission lines, internet, phone numbers for store openings and carry out procedures to close internet/phone when the store closes.
- Monitor and perform IT equipment repairs.
- Manage and store work-related documents (paper and electronic).
- Other work: stationery, events, timekeeping.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum 2 years’ experience in administrative position.
- Having knowledge of Information Technology is a plus.
- Pro-active, adaptive and good follow-through.
- Positive attitude, result oriented, resourceful, innovative.
- Good skill of copywriting, translating.
- Good skill of MS Office (Word, Excel and Power Point).
- Highly committed, passion, well organized, pro-active, honest, integrity, detailed, persevere and diligent.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Phụ cấp khác:
Parking allowance
Phone allowance
Happy Friday
Internal Sales
Discount card for employees (up to 30%) - Cơ hội huấn luyện:
Working with a team of leading experienced people in the Fashion Retail Industry.
Joining the period training courses to upgrade knowledge, hard skills and soft skills. - Độ tuổi: 22 - 29
- Thời gian làm việc: 08h30-17h30 Monday to Friday
- Đồng nghiệp:
ACFC - Happy Place to Work, where the convergence of talents, unique personalities and energetic people.
Modern working space, fully equipped for work such as laptops, phones,...
Youthful and professional working environment.
Opportunity to work with famous managers in the fashion industry. - Phúc lợi:
The cap of the salary used for social insurance contribution is 100%.
Competitive salary, bonus scheme in quarters and years.
Internal discount policy of 30-50%, internal sales events with a discount of up to 85%.
Engagement events. - Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH NEXTOP là một công ty Nhật Bản có trụ sở chính đặt tại Tokyo. Chúng tôi đang tập trung vào kinh doanh trực tuyến bao gồm dịch vụ tài chính trực tuyến, dịch vụ phát triển phần mềm CNTT, dịch vụ vận hành và bảo trì hệ thống CNTT và dịch vụ tư vấn quản lý. Chúng tôi đang nhắm đến khách hàng trên toàn thế giới với tầm nhìn trở thành khách hàng năng động nhất trong ngành dịch vụ trực tuyến.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Thông lượng cao này là do "hồ sơ theo dõi đã được chứng minh" của chúng tôi về khả năng chịu đựng lưu lượng truy cập tăng đột ngột để đáp ứng với những thay đổi trong môi trường thị trường.
Review Nextop
Chế độ lương thuởng rất rõ ràng, không mập mờ như mấy công ty mình biết, ở Nextop 1 năm 14 tháng lương là đúng 14 tháng lương, tăng lương 2 lần/năm.(rv)