Job Purpose
This role is to lead the newly formed Health vertical for Prudential Vietnam and drive growth of the business that aligns with PVA methodology and standard
Job Responsibilities
Be responsible for launching and scaling the health business and oversee health underwriting, claims management and customer service processes Develop, refine and own the Health insurance strategy and roadmap for Prudential Vietnam. Cascade the strategy and key priorities to all stakeholders within the business and Group Head office. Act as a connector and liaison between various departments and the project sponsor to foster collaboration and ensure alignment with strategic goals related to the Health business Galvanize momentum by building support and sponsorship locally with and Group stakeholders. Under your leadership, set up a small, dedicated capability focused on Health product, operations and technology to drive the execution plan. Organize and lead the regular health SteerCo to present performance reviews, action plans, bottlenecks and seek support as needed to ensure smooth project execution. Work closely with sales and distribution team to understand performance drivers, gaps and mobilize actions to address these gaps. Review and improve the sales and incentive model for Health products for both Agency and Bancassurance channels to maximize sales performance. Expand preferred Hospital network countrywide and improve overall proposition for customers through value added services. Build market intelligence and insight on competitor performance, new products and stay ahead of the industry through differentiated product/propositions Ensure Health insurance products and operations complying with laws, regulations, and industry standards; liaise with regulatory bodies and stay updated on changes in health insurance regulations Being the overall Program and Change Manager for the Health business, ensuring effective communication, sponsorship and awareness.
Job Accountability
Facilitate the end-to-end strategy formulation, transformation delivery and conduct periodic review. Build & oversee a leading Health proposition for customers aligned with PVA overall direction Act as connector between Health pillar and PVA TO office and Group TO/ Pillar to ensure alignment, smooth execution, right support and remove any bottlenecks when needed to improve business performance Building & leading a team with a strong entrepreneurial spirit
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Trải qua hơn 10 năm có mặt tại thị trường Việt Nam, cùng với sự hỗ trợ của hệ thống đại lý lớn mạnh, thương hiệu Nissan đã có những thấu hiểu sâu sắc về thị trường và luôn nỗ lực để đưa ra các giải pháp tốt nhất cho khách hàng. Để thực hiện chiến lược chung toàn cầu hướng tới sự phát triển lâu dài và bền vững, Nissan đã và đang hoạch định lại chiến lược, tầm nhìn và mục tiêu dài hạn tại thị trường Việt Nam. Chúng tôi mong muốn tạo ra nhiều sản phẩm và dịch vụ tốt hơn nữa, đáp ứng tối đa các nhu cầu của khách hàng hiện tại cũng như trong tương lai.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1933
Mission
Hướng đến sự phát triển bền vững cũng như thể hiện các cam kết lâu dài với thị trường Việt Nam, Nissan tại Việt Nam đã có những kế hoạch dài hạn dành cho hệ thống đại lý, sản phẩm, dịch vụ và khách hàng. Theo đó, chúng tôi sẽ tập trung phát triển mạng lưới đại lý trong thời gian tới, mở rộng và cải tiến danh mục sản phẩm, nâng cao chất lượng dịch vụ và các chính sách chăm sóc khách hàng đi kèm.
Review Nissan Việt Nam
Công ty gì mà sáng chiều lúc nào cũng chèn ép nhân viên công ty khác trong thang máy (RV)
Nếu nghỉ trước 2 năm nissan giữ bảo hiểm, coi như mất luôn cái BHXH còn không thì phải bỏ ra 50 củ (RV)
Quản lý chưa phân minh và không công tâm. Lương trả đúng hạn (RV)