Mô tả công việc
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, andprocesses.
Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound,outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice,modifications, cancellations, complaint.
Proactively updating information/knowledge about customer service.
Immediately updating serious cases/inconstant situations.
Yêu cầu công việc
Loud and clear voice
Graduated from High school or Higher Education
Basic English skills
Proficiency in Korean (Listening,Speaking, Reading, Writing). The Topic 6 or higher is required
Quyền lợi
Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
Accident insurance 24/7.
14 days of leave/year.
Annual Health Checkup.
Participate in training courses on skills and profession.
Experiencing a clear promotion path.
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-28 01:55:02
OpenWay là một tập đoàn quốc tế gồm các công ty có hơn 20 năm kinh nghiệm trong việc phát triển và triển khai các giải pháp phần mềm sáng tạo để xử lý giao dịch tài chính và kinh doanh thẻ thanh toán. OpenWay cung cấp giải pháp giao dịch thanh toán cho phép các tổ chức tài chính đáp ứng các yêu cầu năng động và cạnh tranh của ngành tài chính. Sản phẩm chính của OpenWay, WAY4, được Gartner coi là sản phẩm dẫn đầu ngành về Hệ thống quản lý thẻ và chuyển mạch trên toàn cầu với Tiêu chuẩn mở.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- Openway Vietnam Limited Company đucợ thành lập vào năm 2018
Mission
-
OpenWay luôn cung cấp giải pháp giao dịch thanh toán cho phép các tổ chức tài chính đáp ứng các yêu cầu năng động và cạnh tranh của ngành tài chính.