Key Accountabilities
Performance Monitoring (10%)
- Develop daily, weekly and monthly reports on team’s productivity & KPI. Monitor & propose to the Deputy Head to adjust KPI if needed to support the business strategy.
- Manage technical projects aimed at improving performance of the team such as: FM Cluster, Partial Delivery, Zalo OA,...
Seller support (70%)
Internal
- Set specific customer service standards
- Ensure customer service is timely and accurate on a daily basis (through collaborating with the internal QA team in developing & monitoring QA criterias & reports.)
- Provide customer feedback to the appropriate internal teams, like operations, commercial & product team
- Collaborate with internal teams (ex: Operations, Product, Commercial team…) to proactively find both short & long term solutions to handle customers’ issues.
- Contribute to and improve Ninja Van's overall processes to enhance Customer Service and Satisfaction
- Establish best practice throughout Contact Reason analysis to feedback with other stakeholders.
External (Seller/Buyer):
- Follow up with customers to identify areas of improvement (though seller visit or reporting/surveys)
- Contribute to improving customer support by actively responding to queries and handling complaints
Team Management (20%)
- Recruit, train and support team on daily operation
- Manage team and evaluate performance
- Establish best practices through the entire technical support process
Key Requirements
- Bachelor Degree & above
- Proven work experience as a CE/ CR/ AM Manager
- Candidates in the Logistics, Express, and E-commerce industries are given preference
- Customer Facing skill
- Hands on experience with help desk and remote control software
- Solid technical background with an ability to give instructions to a non-technical audience
- Customer-service oriented with a problem-solving attitude
- Excellent written and verbal communications skills
- Team management skills
- Customer-service oriented with a problem-solving attitude
- Communication in English
Có trụ sở tại Thành phố Hồ Chí Minh, chúng tôi đang thực hiện sứ mệnh nắm bắt các cơ hội do Việt Nam và ASEAN mang lại để biến quá trình quốc tế hóa trở thành hiện thực. Trong hơn 2 thập kỷ, khách hàng của chúng tôi đã xác định chúng tôi là ai: Nguồn tăng trưởng.
Vượt xa một công ty tư vấn đơn giản, Source of Asia là một công cụ tăng tốc kinh doanh quốc tế dành cho các tập đoàn và doanh nhân sẵn sàng đón nhận sự năng động của khu vực. Tận dụng kiến thức chuyên môn sâu rộng về địa phương của mình, chúng tôi chủ động hỗ trợ bạn khám phá các thị trường mới, vận hành và phát triển hoạt động kinh doanh tại Việt Nam, trên toàn ASEAN và xa hơn nữa.
Chúng tôi phát triển nhờ những thử thách, luôn có động lực học hỏi và phát triển trên đường đi. Chúng tôi cũng tin rằng thành công nằm ở mối quan hệ giữa con người với nhau mà chúng tôi xây dựng. Hệ sinh thái này là cửa ngõ lý tưởng cho những tài năng, những người tin tưởng, giống như chúng tôi, vào sự tăng trưởng bền vững.
Công ty đang phát triển nhanh chóng của chúng tôi hiện có 50 người và thường xuyên
Review Source Of ASIA
Môi trường làm việc thoải mái, hoà đồng ,vui vẻ. Quản lý tốt.