Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Essential Functions/Responsibilities:
- Support requests for Sales
- Support tasks such as MOQ override, No Charge Orders, Miscellaneous Billings, new customer set-ups, FSE linking responsibilities, Credit Hold, etc
- Complete mainstream pricing requests related to quote renewals, pricing and delivery, and spreadsheet pricing.
- Provide accurate information about products, services, and company policies.
- Fulfill all daily customer requests via the main phone rotation, chats, and eTickets including, but not limited to, new customer purchase orders, expedite needs, order maintenance, account setup, and general frequently asked questions
- Resolve customer issues, complaints, and concerns efficiently and effectively
- Coordinates expedite requests between the customer and Samtec via email or the website.
- Collaborate with other departments to resolve complex customer issues.
- Assist as Backup for Communications staff when needed
- Review customer setups daily, researching customer website information to verify customer data, and ensure that accurate and complete account information has been entered.
- Perform routine maintenance on customer accounts, including but not limited to, company name, physical address, and customer specific flags
- Fulfill requests for new customer samples and purchase orders via customer portals, EDI, order entry queue, and the website
- Review customer purchase orders for special instructions and quality requirements, coordinating with the compliance team as needed.
- Process and maintain customer change order request
- “The responsibilities as defined are intended to serve as a general guideline for this position. Associates may be asked to perform additional tasks depending on strengths and capabilities”
Yêu Cầu Công Việc
Required Experience:
- 3 – 5 Years’ Experience in a Customer Service environment is preferred
- Proficient in Microsoft Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- Excellent written and verbal communication skills
- Excellent organizational and follow up skills
- Effective time management skills with the ability to manage multiple tasks
- Strong interpersonal skills and ability to work well with a team
- Demonstration of flexibility, innovation, customer service, and ability to create win/win solutions
- Must be able to sit/stand for at least 90 consecutive minutes, and not suffer from any sensory deprivation and/or paralysis of the limbs
- Proficient written and verbal communication skills in English
Education:
- BS in Business or relevant field is preffered
Training required:
- On the job training as appropriate
Languages: English - compulsory, Chinese
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 22 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Chúng tôi là một công ty phát triển phần mềm tại Việt Nam, chúng tôi tập trung vào việc cung cấp các giải pháp tốt nhất và tiết kiệm chi phí nhất cho khách hàng trong các lĩnh vực như tài chính điện tử, kinh doanh điện tử, chăm sóc sức khỏe và truyền thông. Kết hợp chuyên môn đã được chứng minh về công nghệ và chuyên môn về lĩnh vực, chúng tôi cung cấp nhiều dịch vụ gia công phần mềm bao gồm Phát triển ứng dụng tùy chỉnh/Dịch vụ gia công phần mềm, Phát triển ứng dụng web, Phát triển ứng dụng di động, Phát triển phần mềm ra nước ngoài, Công nghệ Sài Gòn có chuyên môn rất mạnh về .NET , PHP, Java và Công nghệ ứng dụng di động. Chúng tôi là một công ty phần mềm có uy tín tại Việt Nam với chi nhánh tại Sydney, Australia. Chúng tôi cung cấp dịch vụ phát triển ứng dụng, phát triển web, phát triển ứng dụng di động và gia công phần mềm ra nước ngoài chất lượng và chuyên nghiệp cho khách hàng từ khắp nơi trên thế giới