Mô tả công việc
- Creates and fosters a motivating, empowering, and team-oriented environment focused on continuous improvement and excellent customer service
- Provides outstanding customer service to all employees
- Responds promptly and proactively to address employee concerns
- Utilizes coaching skills across the property
- Demonstrates self-confidence, energy, and enthusiasm
- Motivates and encourages staff to resolve guest and employee-related issues
Ensuring Exceptional Customer Service:
- Delivers excellent customer service
- Responds quickly and proactively to address guest concerns
- Understands and upholds the brand's service culture
- Sets high service expectations for all guests, both internal and external
- Takes ownership of guest complaints/problems until they are resolved or addressed by the appropriate manager/employee
- Follows up to ensure complaints have been addressed to the guest's satisfaction
- Develops relationships with guests to build a loyal customer base, both internally and externally
Additional Responsibilities:
- Complies with all corporate accounting procedures
- Assists the General Manager as needed with the annual Quality audit
Quyền lợi được hưởng
- 60 days probation with Full salary & Social Insurance
- Service charge every month after probation
- Attractive remuneration package & 13th-month salary
- Professional training courses
- Professional workplace with young, dynamic, and excellent team members
- Duty meal & Uniform provided
- 05 working days/week.
- Participate in team building and TakeCare activities of the team and hotel
- Health check every year
- Satisfy your love of travel with distinctive Associate discounts for hotel rooms and F&B services at Marriott International hotels & resorts all over the world (11 properties in Vietnam)
- Start your career path in the biggest and one of the most prestigious hotel companies worldwide
Yêu cầu công việc
- High school diploma or GED; 3 years experience in the food and beverage, culinary, or related professional area. OR 2-year degree from an accredited university in Food Service Management, Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; 1-year experience in the food and beverage, culinary, or related professional area.
- Fluent in English.
- Soft management skills are required.
Yêu cầu hồ sơ
For contact, please call 024 3719 9000 - Ms. Trang - Human Resources Manager
Tập đoàn Nam Group được thành lập vào năm 2015, từ một thương hiệu “trẻ tuổi”, năng động trên thị trường, doanh nghiệp này được điều hành bởi đội ngũ lãnh đạo dày dặn kinh nghiệm trong lĩnh vực bất động sản, đã nhanh chóng tạo nên một hệ sinh thái thực sự vững mạnh. Với định hướng tập trung phát triển các dự án bất động sản, khu nghỉ dưỡng (biệt thự biển, condotel), kiến tạo nên các khu resort đẳng cấp theo tiêu chuẩn quốc tế, tập đoàn Nam Group đã và đang khẳng định năng lực triển khai, nền tảng tài chính của mình khi luôn sẵn sàng trong việc đáp ứng các tiêu chuẩn khắt khe về thiết kế, tiến độ và chất lượng xây dựng.