Việc làm TẬP ĐOÀN NAMGROUP

Cập nhật 29/09/2024 23:23
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
TẬP ĐOÀN NAMGROUP
Assistant Brand Manager
TẬP ĐOÀN NAMGROUP
12 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 04/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/10/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tòa nhà HB Tower, 669 Điện Biên Phủ, Phường 25, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

  1. Campaign Execution:
    • Assist in planning and executing marketing campaigns across various channels, including digital, social media, traditional media and offline activation.
    • Monitor and report on campaign performance, providing insights and recommendations for optimization.
  2. Content Creation:
    • Develop compelling content for various marketing channels, including social media (Facebook, TikTok, Zalo OA, LinkedIn) posts, sales kit, POSM, and website copy.
    • Collaborate with designers and other team members to produce high-quality, visual-appealing marketing materials.
  3. Market Research:
    • Conduct market research to identify trends, customer needs, and competitive analysis.
    • Analyze the digital customer journey and user behavior, provide actionable insights to inform marketing strategies and enhance customer experience.
  4. Brand Management:
    • Support the development and maintenance of the company’s brand identity.
    • Ensure consistent messaging and branding across all marketing channels and materials.
  5. Customer Engagement:
    • Develop and maintain relationships with key opinion consumers (KOCs) and influencers to enhance brand visibility and credibility.
    • Manage CRM tools to enhance customer relationship management and marketing effectiveness.
    • Engage with customers and gather feedback to improve customer satisfaction and loyalty.
  6. Data Analysis:
    • Analyze marketing data to measure the effectiveness of campaigns and initiatives.
    • Prepare reports and presentations for internal and external stakeholders.
  7. Platform Operation:
    • Monitor and maintain Karavan platform to ensure optimal performance and uptime of product display and other platform assets.
    • Execute personalized marketing campaigns using customer data from the CDP
    • Identify and troubleshoot technical issues, working closely with the Tech support team to resolve them promptly.
  8. Cross-function Collaboration:
    • Work closely with cross-functional team (Category, Sales, Growth, Product, CS...) to align marketing efforts with sales objectives including:
    • Liaise with other departments and coordinate with external partners, vendors, and agencies to ensure seamless execution of marketing activities.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s degree in Marketing, Business, Communications, or related field.
  • 2-3 years of experience in a marketing role, preferably in the eCommerce or FMCG industry with proven track record of effective brand and campaign execution
  • Strong understanding of digital marketing strategies and tools.
  • Excellent written and verbal communication skills in Vietnamese and English.
  • Proficiency in digital marketing tools and platforms (e.g., Google Analytics, CRM systems, social media management tools).
  • Data-driven mindset with the ability to analyze metrics and derive actionable insights.
  • Creative thinking and problem-solving skills.
  • Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment.
  • Strong organizational skills and attention to detail

Quyền lợi được hưởng

  • 13th-month bonus based on business performance
  • Full salary during the probation period
  • Clear career advancement path with many development opportunities
  • Employment contract (Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance)
  • Meal allowance
  • 12 days of annual leave
  • Public holidays as per government regulations
  • Annual health check-ups
  • Health insurance
  • Training and teambuilding activities
Khu vực
Báo cáo
TẬP ĐOÀN NAMGROUP
TẬP ĐOÀN NAMGROUP Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
135-137 Nguyễn Thị Thập, KDC Him Lam, Phường Tân Hưng, Quận 7

Tập đoàn Nam Group được thành lập vào năm 2015, từ một thương hiệu “trẻ tuổi”, năng động trên thị trường, doanh nghiệp này được điều hành bởi đội ngũ lãnh đạo dày dặn kinh nghiệm trong lĩnh vực bất động sản, đã nhanh chóng tạo nên một hệ sinh thái thực sự vững mạnh. Với định hướng tập trung phát triển các dự án bất động sản, khu nghỉ dưỡng (biệt thự biển, condotel), kiến tạo nên các khu resort đẳng cấp theo tiêu chuẩn quốc tế, tập đoàn Nam Group đã và đang khẳng định năng lực triển khai, nền tảng tài chính của mình khi luôn sẵn sàng trong việc đáp ứng các tiêu chuẩn khắt khe về thiết kế, tiến độ và chất lượng xây dựng.

Những nghề phổ biến tại TẬP ĐOÀN NAMGROUP

Bạn làm việc tại TẬP ĐOÀN NAMGROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TẬP ĐOÀN NAMGROUP

TẬP ĐOÀN NAMGROUP

Click để đánh giá